Wątek dla trolli ;-).

Re: Wątek dla trolli ;-).

Ryo2
Ja bym to jednak troszkę wybalansował i wywalał tylko  te posty w których obraża a resztę zostawił dla rozrywki.  Wywalanie wszystkiego jak leci na zasadzie że nieważna jest treść lecz autor to podejście
Serenity  (nomen omen wobec Darka  ).   A ona raczej nie jest dobrym wzorcem do naśladowania :)

Re: Wątek dla trolli ;-).

da®®io
hiena sie wzburzyła bo wpadła przez trolla do kosza, a gdy ją stamtąd wyciągnąlem to teraz twierdzi ze jej to wisi

Re: Wątek dla trolli ;-).

Ryo2
Grunt że wyciągnąłeś ;)

Ale jak widzisz że ktoś gada z trollem i troll w rozmowie z tym kimś jest grzeczny to zostaw to. Wtedy nie będzie tego typu scysji.  Priorytetem powinna tu być dobra zabawa stałych bywalców forum. A Hienka i Anna do takich się zaliczają :)

Re: Wątek dla trolli ;-).

Ryo2 napisał/a
[...]
Cześć, no to już według Waszego uznania, jak Wam jest wygodniej i jaka według Was jest lepsza opcja :)

Re: Wątek dla trolli ;-).

Troll pogromca robota
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Dla mnie wątek? Jeej dzięki Aniu , wzruszyłem się po prostu :D

PS: No dobra , przy okazji przetestowałem  tego nieszczęsnego robota i poza epizodycznym przeoczeniem jednej foci z rowerami to większych problemów nie miałem ;)

Ryo2  :D

PS: Testowane na firefoxie :)

Re: Wątek dla trolli ;-).

Ryo2
Troll pogromca robota napisał/a
Ryo2  :D
Post autoryzowany ;)

Re: Wątek dla trolli ;-).

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Troll pogromca robota
Cześć Ryo.
Robot, póki co, jest teraz dość przyjazny, miałam z nim sporo przepraw, dołożył tylko rowery i przejścia dla pieszych (chyba dzięki Joli ;-)), ale to jest do bezproblemowego odnalezienia, gorzej ze wzgórzami i samochodami u mnie często obraz jest rozmyty.
Miłego dnia.

Re: Wątek dla trolli ;-).

da®®io
witaj Anno:) ale to nie chodzi o przyporzadkowywanie obrazkow, ale o obsluge bo u mnie ta funkcja dziala z opożnieniem i gdy klikne w dany obrazek to obraz sie zamraza na 5 sek  a potem w jego miejsce pojawia sie nowy co kasuje moja poprzednia odpowiedz i tak jest w kolko - u mnie czasem taki test trwa 10 minut az w koncu nastepuje wywalenie calej aplikacji i musze wszystko pisac od nowa - a nahbardziej to mnie wkurzają witryny sklepowe
123456