Wątek dla trolli ;-).

Re: Wątek dla trolli ;-).

Anna.
Witaj Darku.
Myślę, że na robota uskarżali się już wszyscy ;-), nie ma co tego ciągnąć zwłaszcza, że i tak nie mamy wpływu.
Piękne słońce za oknem, mam nadzieję, że u Ciebie rownież, radio gra skoczne kawałki, chwilowo nie potrzebuję więcej czego i Tobie życzę :-).

Re: Wątek dla trolli ;-).

da®®io
ale powiem Ci ze na innych forach i platformach inne testy robota tez sa irytujące - pokazują jakies esy floresy i kaza przepisać obrazek - to tez jest wkurzające - miłego dnia:)

Niech żyje Jarosław Kaczyński!

Polacy
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Niech żyje PiS i rządzi w Polsce do końca świata!

Re: Wątek dla trolli ;-).

https://youtu.be/i2CPbOXAnBk
komu to było potrzebne?

Re: Wątek dla trolli ;-).

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
I jak maja wlasny watek to trolli jakos mniej ;)

Re: Wątek dla trolli ;-).

da®®io
to ja go tutaj przerzuciłem-im mniej illuma na Atlantydzie to i na Multi jest spokojniej - wg. mojej oceny najwięcej tutaj mącili illum i aby

Re: Wątek dla trolli ;-).

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
I jak maja wlasny watek to trolli jakos mniej ;)

Kpt.Wojtek 🌟

Stało się to co podejrzewałam albo faktycznie, jak ktoś tu już napisał, działa jakaś klątwa ;-))) Gdyby to drugie okazało się prawdą, to jestem pewna, że naczelny mag chętnie przypisze sobie tę zasługe, będzie pięknie wyglądać w CV ;-) obok życzenia nieudanych wakacji i innych, mniej radosnych cudów.

Re: Wątek dla trolli ;-).

klątwa
Nie znasz się na magii, bo inaczej byś wiedziała, że energia podąża za uwagą. Przestałem tu praktycznie zaglądać i się wami interesować, więc musiało się tak skończyć. Bo to ja wprawiam te światy w ruch.
Uciekam, bo znowu odżyjecie.
123456