Wątek dla trolli ;-).

Re: Wątek dla trolli ;-).

Anna.
Choć faktycznie na magii się nie znam, to wiem, że podróżujących nie należy zatrzymywać ;-). Leć.

Re: Wątek dla trolli ;-).

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez klątwa
megalomanie z przerośniętym ego - nie wracaj już tutaj bo nikt cie nie potrzebuje

Re: Dla Irminki na Urodzinki:)

Hehehe
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.

Re: Dla Irminki na Urodzinki:)

da®®io
złośliwy, zaczepny trollu, ja plan założenia tego wątku miałem od dawna, a to że S. była pierwsza to nic nie znaczy - więc nie wcinaj się tutaj i nie psuj tego tematu bo wywalę to do kosza

Re: Dla Irminki na Urodzinki:)

Hehehe

Re: Dla Irminki na Urodzinki:)

da®®io
jest jeszcze " kącik dla trolli " i tam to przeniosę - trzymaj się bo może rzucać podczas tego transferu:)))

Re: Dla Irminki na Urodzinki:)

Hehehe

Re: Dla Irminki na Urodzinki:)

da®®io
doceń to, że tutaj trafiłeś z tym przynudzaniem a nie do kosza
123456