Wenus, sorki:( z tą aborcją BĘDZIE INACZEJ niż piszesz na N A

Wenus, sorki:( z tą aborcją BĘDZIE INACZEJ niż piszesz na N A

Wenus, to co napisałaś na Atlantydzie o  (nie) dopuszczalnosci aborcji jest moim zdaniem nieprawdą bo wg. tego rygorystycznego projektu to tylko pkt1. zostaje utrzymany, a pkt2 i 3 stają się nieaktualne-zobacz sobie- co oznacza eugenika-zły stan zdrowia płodu, ciąza powstała w wyniku czynów zabronionych typu gwałt nie upoważnia do aborcji-wg. tej ustawy to Wy Kobiety i Matki będziecie skazane na moralne traumy cierpienia związane z przymusem urodzenia i zaakceptowania takiego niechcianego dziecka-udając że to NIE jest WASZ problem bardzo mnie zasmucasz-sorki, za szczerośc i uczciwość w wyrażaniu swojego zdania

z tą nie-aborcją będzie inaczej niż myślicie

ja stoję na stanowisku-tabletka poronna po-TAK, aborcja dopuszczalna do 8 tygodnia z ważnych powodów-TAK, dla prawidłowego płodu ok.12 tygodni - JUŻ NIE

z tą nie-aborcją będzie inaczej niż myślicie

tak wygląda zarodek ok.7 tygodnia i moim zdaniem jest to ostatni moment na tę decyzję-potem tylko powody zdrowotne powinny być brane pod uwagę bo zdrowie ciężarnej musi być najważniejsze

z tą nie-aborcją będzie inaczej niż myślicie

a tak wygląda płód w 12 tygodniu-i ja uważam, że takiemu małemu czlowiekowi należy się już ochrona i pełne prawo do życia-i dlatego ja jestem za skróceniem okresu dopuszczalności do max.8tyg.

z ta aborcją będzie inaczej niż myślicie

i znów sorki, ale czytając Ciebie, kawusię i wszystkie kobiety które nie protestują przeciw temu niehumanitarnemu projektowi mam wrazenie, że Wy kobiety nie rozumiecie jaki to jest zamach na Waszą wolność obywatelską-dla tej władzy staniecie się inkubatorem przygotowywujacym przyjscie istoty ludzkiej na świat bez względu na konsekwencje moralne i zdrowotne dla obu stron-przeciez to będzie problem dla Waszych córek, kuzynek i wnuczek-otrząśnijcie się kobiety !!!

Re: z ta aborcją będzie inaczej niż myślicie

da®®io
przecież ta Ustawa będzie zaostrzana-będziecie karane za antykoncepcję, poronienia i śmiertelne porody bo udowodnią Wam, ze nie przestrzegałyscie zaleceń lekarza, będziecie poświęcane dla urodzenia dziecka-lekarze religianci będą decydować o Waszym losie-to są czarne scenariusze, ale wcale nie niemożliwe-będziecie dzielone na kobiety płodne i bezpłodne skoro nie będzie antykoncepcji-ja tylko otwieram Wam oczy na to co Wam "gotują"

Re: z ta aborcją będzie inaczej niż myślicie

da®®io
Wenus, używasz takiego neutralnego okreslenia " chore dziecko " i tym wytrychem wszystko sobie tlumaczysz-a co powiesz o patologiach rozwoju płodu? czy jesli badania prenatalne wykażą straszne deformacje i nieprawidłowosci anatomiczne to też jestes za donoszeniem takiej ciąży i za urodzeniem takiego "potworka"
Popieram sputnika w sprawie rozsądnego i racjonalnego podchodzenia do tego problemu-powinniście cenić mężczyzn ujmujących się za Waszymi prawami do godnosci i człowieczenstwa, a nie zasłaniać się " prawami boskimi" czy Deklaracjami Wiary

Re: z ta aborcją będzie inaczej niż myślicie

nie wolno żądać od kobiety, aby urodzila dziecko poczęte w wyniku brutalnego gwałtu-to jest nieludzkie tak dla matki jak i dla tego niechcianego dziecka posiadającego geny tego oprawcy-to musi by  jej świadoma co do konsekwencji decyzja, a jakaś zamordystyczna ustawa nie powinna o tym decydować
-oto przemyślenia kobiety na temat ciązy po gwałcie
http://wyznajemy.pl/wyznanie/16281
12345