Wiecie dlaczego mamy lewicę i prawicę? >;)

Wiecie dlaczego mamy lewicę i prawicę? >;)

Re: Wiecie dlaczego mamy lewicę i prawicę? >;)

Kawusia
Lothar. napisał/a
Bo jak by się ludzie zjednoczyli zapytali na co mają płacić 60-70% podatków i żyć w biedzie to trudno by było na to odpowiedzieć :) A tak to lewica woła że bieda u nas bo nie chcemy meczetów i tłumów muzułmanów którzy nas "ubogacą" >;D i będą harować na emeryturę dla Kowalskiego >;P Sami widzicie że wystarczy opowiedzieć bajki tym co w bajki wierzą i rządź i dziel, to samograj >;D
Witaj to fakt że lewica głośno krzyczy ,w sejmie też.Teraz to dobry czas żeby walczyć o władzę i zwalić całą winę na Pis.
wszystko podrożało łącznie z paliwem Oc,to trzeba znaleść ofiarę .Bolą ubeckie emerytury oj bolą,a najbardziej to że Pis jest u władzy.Z drugiej zaś strony opozycja jest potrzebna ,bo tak to ówczesny Rząd mógł by za jakiś czas za dużo chcieć dla siebie.A my możemy dziękować że obniżyli nam wiek emerytalny,może dożyjemy.

Re: Wiecie dlaczego mamy lewicę i prawicę? >;)

dziewczyna z perłami
Żeby każdy z nich mógł zobaczyć kim nie jest, a to daje samookreślenie.

Re: Wiecie dlaczego mamy lewicę i prawicę? >;)

sputnik
Jestem liberałem z krwi i kości i bardzo dobrze, że są różne poglądy ale zawsze powtarzam -szanujmy się bez względu na poglądy! Nigdy nie kierowałem się w głosowaniu przy urnie czy ktoś z lewicy, prawicy tylko głosuję za zdrowym rozsądkiem.

Re: Wiecie dlaczego mawspmy lewicę i prawicę? >;)

William z fona
Sputniku jak ty możesz być liberałem jak ty maszeruje  w protestach wspólnie z socjalistami - lewakami i jednocześnie wspierasz socjalistyczny twór EU. Człowieku opamiętaj się :) liberał wspierający  walkę o komunistyczne przywileje emerytalne dla UB?  Fakt że to nie moje pieniądze ale mam nadzieję że chociaż kasy na kijowskiego nie dałeś,😎 nie słyszałem o liberałach wyrzucających pieniądze. Jako twój antagonista  jestem zdumiony i rozbawiony. 😉

Re: Wiecie dlaczego mamy lewicę i prawicę? >;)

Trudno dziś, nie tylko w Polsce, znaleźć partie, które w całości spełniałyby tradycyjne kryteria lewicowości i prawicowości. W najprostszym ujęciu prawica zwykle łączy konserwatyzm światopoglądowy z liberalizmem gospodarczym: z jednej strony zachowanie tradycji, niechęć do zmian obyczajowych, a z drugiej gloryfikacja własności prywatnej, całkowicie wolnego rynku i nieingerowania państwa w życie gospodarcze. Lewica światopoglądowo jest otwarta na nowe zjawiska, akceptuje to co odbiega od utrwalonych kanonów, akceptuje wszelkiego rodzaju odstępstwa od zjawisk typowych. Gospodarczo nastawiona na ochronę pracowników, państwo opiekuńcze, silną ingerencję rządów w gospodarkę, a nawet nacjonalizację biznesu.
W Polsce najbliżej ideałów ortodoksyjnej partii prawicowej jest KORWiN, a lewicowej Partia Razem (aczkolwiek nie nawołuje do nacjonalizacji przedsiębiorstw). Oba ugrupowania nie znalazły się w Sejmie.

Re: Wiecie dlaczego mawspmy lewicę i prawicę? >;)

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez William z fona
Poczytaj o przekrętach kaczyńskiego PC :) Jesteś kumatym Gościem to łatwo wyłowisz :)

Re: Wiecie dlaczego mamy lewicę i prawicę? >;)

sputnik
Tylko Basia Nowacka :) Szczera uczciwa!
12