Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

da®®io
hej, Kasiu:) miło że tutaj zajrzałaś:)

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

hej, Kasiu:) miło że tutaj zajrzałaś:)

To jednak Twoja koleżanka, myślałam, że Illum się podszywa :))), dziś był już tatusiem, wielkim cenzorem i katechetą ...:)

Witaj Kasiu Madziuni 🙄

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

da®®io
tak to Ona, to jest wizyta uzgodniona:)

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

tak to Ona, to jest wizyta uzgodniona:)

No i super :))

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

No i fajnie, babiniec rośnie nam w siłę :)

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Darku gdzie szukac Madziuni? Taki ma nick? Chcialabym wiedziec bo nie lubie podszywek lub anonimow ok? Nie wiem gdzie mam powitac...

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Madziunia
No dobrze. Wcale nie jestem nowa i nie rób ze mnie nowej'.

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Lwiczka9
My sie jednak chyba nie znamy. l
Lwiczka9 jestem. Albo MaryLou. jak kto woli. A moze sie znamy ,w koncu tyyyle ta na forach...Zdradziszjakie mialas nicki? ? Powitac po jakims czasie:)
1234 ... 9