Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Jola
Madziunia napisał/a
No dobrze. Wcale nie jestem nowa i nie rób ze mnie nowej'.

Dla niektórych jesteś, nie wszystkie osoby, które pisały na Marsie zaglądały na Duszę, ja w sumie znam Cię tylko z nicka.
Chyba, że pisałaś również na Marsie, ale to wtedy faktycznie pod innym nickiem.
Nie chcesz zdradzać nie musisz, zwyczajnie się przywitalysmy, nie ma sprawy, baw się dobrze.

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Madziunia
Brak mi słów. Dobrze to za dużo.

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

śledcza
Madziunia to Illum. Poznałam go od razu.

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Jola
śledcza napisał/a
Madziunia to Illum. Poznałam go od razu.

Aha 🙄
Wciąż te prowokacje, dlaczego się nie zalogujesz?

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

da®®io
powiedziala ze tutaj zajrzy i na pewno byla na na watku ryo, i byla na watku religijnym

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Madziunia
I tu, i tam, i w ogóle jestem. Ale do pisania czasami brak mi słów.

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Ryo2
A jak tam ksiązka? :)

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tifani
Słusznie,  na dzień dobry nie odkrywa się kart;)

Szczególnie jak ma się wejście smoka ;-).
123456 ... 9