Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Madziunia
Słabo. Już mam trzy wersje, a napiszę i czwartą któregoś dnia. Żydzi mnie znienawidzą za podważanie ich wiary w Mojżesza czy tam Abrahama, Izaaka, Jakuba. No ale, przecież to nie moja wina, że na postaciach mitologicznych zbudowali swoją religię, co z kolei pozwoliło na wielką rozbudowę chrześcijaństwa. Wyobrażasz sobie ilu mam przeciwników?

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Ryo2
KasioMadzia sama przeciw wszystkim :D

Wygrasz z nimi  , tu tylko uporu trzeba :)

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

znam ich
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Madziunia
Musisz uważać Madziuniu, bo na tym forum są prawie sami Żydzi.

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

da®®io
zobaczcie, czy nie siedza u was w lodówce:)))

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez znam ich
znam ich napisał/a
Musisz uważać Madziuniu, bo na tym forum są prawie sami Żydzi.
To Gargamel z wyspy tez tu jest, i Ilum!  Super! Szalom alejchem!

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Wenus
Ciekawe czy któryś z nich ma pejsy? :)

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Agnieszka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Madziunia
U nas zbudowano religię na podstawach politycznych. Wiemy, że Mieszko przyjął chrzest, żeby utrzymać wpływy i tu jest nasza mitologia, która trwa do dziś. Tu jest początek naszego chrześcijaństwa.
I jak pokazuje historia każda religia staje się mitologią, kiedy przestaje być praktykowana.

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Wenus napisał/a
Ciekawe czy któryś z nich ma pejsy? :)
Pewnie teraz nie, ale loti deklarowal, ze ma "rzymski nos! , o uszach nie wspomial, ale slyszy nas nawet z komorki >;)