Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Jola
Wenus napisał/a
Hejcia Jolu :) To nie kokieteria z ojej strony, mnie naprawdę podobają się wielkie nochale , a inne względy.... no cóż, dobrze jak są

Moja babcia często na duże noski mówi "klamka od zachrystii"😉, ciekawe skojarzenie 🙄, rzymski, to chyba ładniejsze określenie.

A z nochalem to mi się Asterix z Obeliksem kojarzy😄, niemniej sympatyczni goście.

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Wenus napisał/a
Najlepszym wskaźnikiem jest stosunek mężczyzny do własnej matki. I to mówię całkiem poważnie.

Może i tak Wenus, ale znam pewnego Ciapulka, który mamę by na ołtarzyku wystawił, a dla żony jakby nie ten sam człowiek.

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

da®®io
sorki, ale ten wpis Wenus odczytuję dwuznacznie-przeciez zonki, partnerki facetów kochających wlasne mamy nazywają ironicznie " synusiami mamuni " z nie przeciętą pępowiną-a więc to wszystko w tej sytuacji zalezy od kontekstu

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Wielka Stopa to podstawa ;)))

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

da®®io
no to mamy takie miarki- nos, stopa i dlugość palców serdecznego do  wskazującego

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Jolu, tu nie chodzi o maminsynków bo takich to akurat lepiej omijać, ale o to czy facet szanuje swoją matkę.

[...]

To są skrajności, jak w przypadku mojego znajomego.
Wenusjanka ma oczywiście sporo racji, gdy jest w człowieku szacunek do drugiego, wtedy nawet wielgachny nochal dodaje swoistego uroku🙂

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Wenus napisał/a
Jolu, tu nie chodzi o maminsynków bo takich to akurat lepiej omijać, ale o to czy facet szanuje swoją matkę.

Rozumiem Wenus, ale tak sobie myślę, że taki mężczyzna po prostu został tak wychowany, by odnosić się z szacunkiem, do wszystkich, nie tylko do niej.
Jest coś w powiedzeniu: "na szacunek trzeba sobie zasłużyć", przykład idzie z góry, i to procentuje :)
1 ... 3456789