Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Kpt.Wojtek
Witam Madziuniu! A co u ba, zyje jeszcze i nadal spamuje na forach?

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Nie wiedzieć czemu ale mam słabość do rzymskich nosów i do wielkich kulfonów też ;)

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Jola
Wenus napisał/a
Nie wiedzieć czemu ale mam słabość do rzymskich nosów i do wielkich kulfonów też ;)

Hejka Wenusjanko, rozumiem, że to tylko kokieteria :))), znamy raczej wszyscy zależność między okazałym noskiem, a ..."Nie wiedzieć czemu"!:DD😀, także słabość Twoja jest zrozumiała👿😇😆

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

da®®io
oj te kobiece miarki:) raz nos, raz stopa-co jeszcze jest "wskaźnikiem" ?

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
Pewnie teraz nie, ale loti deklarowal, ze ma "rzymski nos! , o uszach nie wspomial, ale slyszy nas nawet z komorki >;)

Wojtkowi komputer zastrajkował i nie może pisać😉, prawie mu współczuję 😆

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Hejcia Jolu :) To nie kokieteria z mojej strony, mnie naprawdę podobają się wielkie nochale , a inne względy.... no cóż, dobrze jak są

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

oj te kobiece miarki:) raz nos, raz stopa-co jeszcze jest "wskaźnikiem" ?

Oj tam, żartuję😉, fajnie to Wenuska ujęła i nie mogłam się oprzeć🙄
A wiadomo, że jedynym działającym prawdziwe cuuuda "wskaźnikiem" jest Mózg mężczyzny😋 ...no i Wielka Stopa 😂

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Najlepszym wskaźnikiem jest stosunek mężczyzny do własnej matki. I to mówię całkiem poważnie.
123456789