Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Jola
Wenus napisał/a
Wielka Stopa to podstawa ;)))

😆😆😆
Wenus, trochę pofiziowałam, ale mam sypialnię od strony głównej ulicy i przed chwilą było tu coś na podobieństwo "szybkich i wściekłych", przez około 2 godziny kilka samochodów jeździło w kółko z piskiem opon, a do tego ten przeraźliwie głośny klakson i okrzyki, nie niemieckie.
Dziwię się, że Policja się nie pojawiła. W Gdańsku przejechaliby tak tylko raz, za drugim już życzliwy sąsiad dzwoni i domaga się skutecznej interwencji.
Co to było, to nie wiem...

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Sorki, że wczoraj nie odpisałam ale się uspałam :) Spałam bite 10 godzin i żaden szybki ani wściekły nie ważył się mnie budzić ;))) aż się wyspałam, chyba organizm upomniał się o swoje.
A wracając do facetów to Darek coś wspomniał, że można pewne walory lub ich brak ;) poznać po palcach ale przyznam, że ja o tej metodzie nic nie słyszałam... A Tobie coś o tym wiadomo , co i jak? ;))

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Wenus
Hej :) Nie, nie słyszałam...no to popatrzmy.  U mnie są jakby równe ale jak mocno naprężę dłonie to u lewej ręki wskazujący palec jest jakby ciut dłuższy, a u prawej ciutek dłuższy jest palec serdeczny. A u Ciebie?

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

u mnie ten 4 palec serdeczny u prawej reki jest dłuzszy ze 2 mm czyli prawie równy-poczytaj sobie, w tym kontekscie o ocenie " męskosci "

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

da®®io
specjalisci tej metody oceniaja jedynie palce u prawej ręki - u męzczyzn jest to zwiazane z odzialywaniem pierwszego testosteronu w zyciu plodowym

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Madziunia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez znam ich
Ja tylko nie wiem skąd ci żydzi? I chciałabym, żeby żydzi pokazali mi swoją historię, a nie mityczną. Fakt, Polak też nie udowodni swojej historii, bo bitwa pod Grunwaldem zupełnie kasuje chrzest w czasach Mieszko I. I tak to wygląda jakby chęć kasowania historii narodom była celem religii w ogóle.

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Madziunia
Ja już jestem świadoma zwycięstwa. I nie rozumiem dlaczego ciągle tego nie widać?