Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

tifani
Jak to skąd ? Żydzi są z Polski.;)

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Madziunia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Nie udało mi się stać się kimś wyjątkowym w życiu ba. Nie mam z nim kontaktu żadnego. Co prawda, od czasu do czasu przychodzą do mnie  ŚJ ale wątpię w to, żeby była to inspiracja ba.

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Madziunia
Chcą jakoś przetrzymać ten krytyczny czas. Ale lodówka to i tak za mało, żeby z mitologii uczynić człowieka. Nie da rady, po prostu.

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Madziunia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tifani
Ty wiesz, że to ma sens ale tylko trochę, bo jednak w Biblii ani słowa o Polsce. Może to i dobrze, bo akurat nie powinna ich dotyczyć ta religia. Ale im się coś poknociło przez inteligencję chrześcijańską np; typu JPII.

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

da®®io
hej:) ale oni mają fajne Morze Martwe z zasoleniem ponad 30% w którym można unosic się na powierzchni jak dmuchany materac:)

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Kpt.Wojtek
Bylem tam przejazdem do Eilatu. Fakt, ze mozna sie unosic na wodzie, ale wszedzie smierdzi zgnilymi jajami. Taka specyfika tego akwenu. Po kapieli nalezy sie obmyc slodka woda pod prysznicem na plazy. Prysznice sa, woda tez  - tylko potwornie goraca bo rurki doprowadzajace wode leza tuz pod powierzchnia nagrzanego piachu, a do ujecia jest jakies 200metrow+ plazy. Nie polecam,

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

romek
I co tam słychać u twojej rodziny w Ejlat? Przeprowadzasz się na stałe do swojej ojczyzny?

Re: Witamy na forum Nowego Goscia:) hej, Madziunia:)

Namiastke tego  morza mamy nad naszym.  Basen z sola z tego Morza Martwego w spa wlasnie mam 12 km od siebie.  Tez "wypycha".  Wrazenie niesamowite. Natomiast kapiac sie w Morzu Czerwonym doswiadczylam podobniez. nie trzeba umiec plywac(choc umiem!)..tylko dlatego chcialabym takm jeszcze raz sie znalezc..Religie schodza na plan dalszy...