Wszyscy jesteśmy Berlińczykami :(

Re: Wszyscy jesteśmy Berlińczykami :(

dziewczyna z perłami
Przedwojenny program na studiach był taki jak obecny klasy V i VI ! Świat idzie do przodu a nie do tyłu.  Istotną różnicą między przeszłością a czasem obecnym jest dostęp do edukacji i możliwości rozwoju dzięki nowoczesnej technice.
Profesorowie przedwojenni zasługują na szacunek za osiągnięcia.  Tak jak obecni.
Jest takie powiedzenie, że zawsze tam najlepiej, gdzie nas nie ma.

Re: Wszyscy jesteśmy Berlińczykami :(

dziewczyna z perłami
Ps. Zgadzam się z Tobą, że nie zapomina się historii własnego kraju i tej części należy się szacunek.
 Ludzie którzy przeżyli wojnę i jej okrucieństwa żyją i dobrze prosperują dzięki temu, że potrafili tamtą treść zamknąć za sobą.

Re: Wszyscy jesteśmy Berlińczykami :(

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami

Re: Wszyscy jesteśmy Berlińczykami :(

dziewczyna z perłami
Akurat czasami muszę mieć kontakt z niektórymi uczelniami a są tam bardzo mądrzy ludzie. Wielojęzyczni z osiągnięciami nie tylko w Polsce, ale również za granicą. Wykładają tu i tu. Polska jest dla nich domem, ale świat jest miejscem pracy.

Re: Wszyscy jesteśmy Berlińczykami :(

dziewczyna z perłami
Zadziwia mnie twoja wiara w swoją mądrość, wiedzę i inteligencję przerastającą fachowców najwyższego rzędu. Ale tak bywa, że sprzątaczki w urzędach mają najwięcej do powiedzenia.

Re: Wszyscy jesteśmy Berlińczykami :(

lothar Z telefonu
Pewnie masz rację  jak hmm jesteś fachowcem ;) ale ja muszę dużo rozmawiać z ludźmi i jestem krytyczny a wiekojęzykowiść naprawdę komuś imponuje? Hmm no to gratulacje sposobu pojmowania elit jak Panie sprzątające są dla ciebie osobami ocenianymi pejoratywnie nasuwa się porównanie ze słomą ale mamy święta. Do miłego Perełko.

Re: Wszyscy jesteśmy Berlińczykami :(

dziewczyna z perłami
To było w kontekście tego, o czym rozmawialiśmy.  Zawód, który osoba sobie dobiera jest jej wyborem a nie moją oceną.

Ps. Zapewne profesorowie przedwojenni, których Ty cenisz,  zasiadali przy jednym stole ze swoją służbą i traktowali ją jak równych w rozmowie merytorycznej, a ich dzieci bawiły się w jednym pokoju z dziećmi sprzątaczek. Zapewne dbali o ten kontakt, żeby "słoma im z butów nie wychodziła".

Re: Wszyscy jesteśmy Berlińczykami :(