Wszyscy jesteśmy Berlińczykami :(

Re: Wszyscy jesteśmy Berlińczykami :(

dziewczyna z perłami
Nie dogadamy się. I niech tak zostanie.

Re: Wszyscy jesteśmy Berlińczykami :(

Lothar. napisał/a
Kto nie pamięta historii ten ją powtarza. Upłynęło dokładnie 72 lata i 4 miesiące. A Polska młodzież zapomina jakimi barbarzyńcami są Niemcy. W 2wś straciliśmy 10 mln ludzi nasze prawdziwe elity, to dlatego dziś po sowiecki Profesor na Uczelni to dzicz i pośmiewisko. A niby inteligencja, nie ma za grosz ogłady, od kogo mieli się uczyć od komunistów?
Brawo, warto też pamiętać, jaką myśl przewodnią, jaką ideologią, jakimi hasłami posługiwały się hitlerowskie, nazistowskie Niemcy.

Były to faszyzm, rasizm, podział na ludzi i podludzi (lista DVL dzieląca szczegółowo ludzi na kategorie lepsze i gorsze). Warto pamiętać jaką ideologią kierowali się hitlerowcy, paląc ludzi w obozach koncentracyjnych.

Dlaczego trzeba o tym pamiętać? Dlatego, że dzisiaj wielu ludzi w Polsce tak ochoczo spogląda w kierunku wszelkich organizacji neofaszystowskich. Znowu odradza się rasizm. (a Wojtek sam spogląda z sympatią w stronę faszyzującego ONR).

Re: Wszyscy jesteśmy Berlińczykami :(

Re: Wszyscy jesteśmy Berlińczykami :(

Lothar. napisał/a
Dlatego warto patrzeć na ręce  władzom  UE bo rasizm ksenofobia i prześladowania religijne białej ludności wołają o pomstę do nieba tuszowanie napaści i morderstw na tle  rasowym i religijnym jednoznacznie określa elity UE. Nie zapominajmy że faszyzm to socjalizm narodowy dziś przekształcający się w faszyzm socjalistyczno europejski. Czy Hitler  tak jak Merkel nie zastraszał opozycji i inaczej myślących  represjami policyjnymi i wyrokami "prawnymi"' ciekawe kiedy powstaną  getta dla białych i Holokaust europejski stanie się faktem.

Doprawdy? W UE, gdzie obok siebie funkcjonują kościoły, meczety i synagogi panuje rasizm i ksenofobia? Rasizm i ksenofobia TAK, ale ze strony skrajnej prawicy, ze strony wszelkich organizacji neofaszystowskich oraz ze strony terrorystycznych organizacji religijnych (ISIS itp.) — wszelkie takie zapędy skrajnych organizacji należy dusić w zarodku.

Re: Wszyscy jesteśmy Berlińczykami :(

kapitanwojtek
A co nam zaoferowala Wolska "Szopka Noworoczna"?
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.
1234