Wszyscy poszaleliście z tymi forumami

.-2

Wszyscy poszaleliście z tymi forumami

.-2

Re: Wszyscy poszaleliście z tymi forumami

kobieta-czyta napisał/a
Ty rozrzucasz moje wątki, na Antarktydzie to samo im odwala i moderatorzy toczą walki, na dodatek same wstrętne ludzie tam siedzą. Gdzie się podziało pierwsze stare forum gdzie można było pisać o wszystkim i o niczym do woli bez ingerencji innych osób??
Hej, nie rozrzucam, tylko grzecznie przeniosłem posty dotyczące organizacji forum do działu organizacyjnego, a posty związane z wydarzeniami w kraju, do działu politycznego. Nie zrobiłem tego przecież na złość, tylko dlatego, żeby ułatwić przeglądanie forum w przyszłości :)

Poza tym uważam, że to naprawdę nie powinno stanowić jakiegoś problemu, żeby posty od razu zakładać w odpowiednim dziale. Ten dział pierwszy (Tematy) to tylko offtopic, można tam pisać o wszystkim, co nie pasuje do pozostałych działów tematycznych. Poza tym wszystko to kwestia przyzwyczajania :)

Re: Wszyscy poszaleliście z tymi forumami

kobieta-czyta napisał/a
na Antarktydzie to samo im odwala i moderatorzy toczą walki,
Jeśli chodzi o Antarktydę, to być może tam z zimna tak przenoszą te wątki, żeby się ogrzać? ;p

fot. Steve Bloom/East News

Antarktyda niegościnna i fascynująca <<--

A tak poważniej, to na sąsiednim forum Serenity przydzieliła opcje moderatora każdej osobie zarejestrowanej. Więc Ty też możesz robić tam porządek i posty agresywne przenosić do "łubu-dubu" albo do kosza, albo jeśli ktoś niesłusznie przeniesie Twój post, to możesz przywrócić go na swoje miejsce, przenieść z powrotem ;)

PS. Tym swoim przejęzyczeniem (Antarktyda zamiast Atlantyda) podsunęłaś przy okazji fajny pomysł na nazwę forum <<-- (nawet nazwa "Antarktyda" pasowałaby też do kolorystyki tutejszego forum) :)
.-2

Re: Wszyscy poszaleliście z tymi forumami

.-2

Re: Wszyscy poszaleliście z tymi forumami

kobieta-czyta napisał/a
No dobrze.To Ty będziesz roznosił moją pocztę:) bo nie wiem czy chce mi się tak pisać jak nakazujesz, bo to trochę męczące.  Fajnie to rzeczywiście wygląda, ale robi trochę problemu. Administratorka Antarktydy dobrze zrobiła (chyba) nie grupując za wiele. Tak myślę. W tej kwestii ją popieram. Ale cóż znów  nakazują się dostosowywać :(
Ja osobiście uważam, że tematyczne fora ok, niech sobie siedzą niżej, ale od góry powinieneś dać swobodę pisania o wszystkim, a być może dopiero po czasie gdy watki trochę przygasną je sobie segregować i więcej ilości postów na tematy luzem, tak z 50. Ale to znów moja sugestia. I wiem co mówię.

No daj spokój z tym przydzieleniem moderacji, i każdy by każdego wywalał wątki, ja innych, a ktoś moje, a potem osoba  którą ja wyrzucę, swoje wątki będzie chciała przenieść na miejsce,  aaaa wariacja i nie popieram takich pomysłów. Ale jaki Pan taki kram.

Rozumiem, że buntownicza z Ciebie dusza, cenisz sobie wolność i niezależność, że nie lubisz, gdy ktoś Ci nakazuje, gdzie masz pisać, ale... Ale zauważ, że jeśli wejdziesz na obojętnie jakie forum tematyczne np. na forum ogrodnicze i założysz jakiś fajny temat o storczykach w dziale dotyczącym kaktusów albo w offtopicu, to nie tylko, że moderator przeniesie taki temat, ale również otrzymasz ostrzeżenie, a przy dłuższej niesubordynacji nawet zostaniesz zbanowana, za nieprzestrzeganie porządku i regulaminu forum ;)

Ten przykład powyżej podaję jako dowód, że tutejsze rozwiązanie, jest powszechnie stosowne na forach i sprawdza się całkiem dobrze :)

kobieta-czyta napisał/a
Nie wiem czy Antarktyda jest dobra, to zimna nazwa. Mnie się wydaje taka nazwa: Silva Rerum - Las Rzeczy.
Całkiem fajna, bo w sumie na takim forum jest wszystko :)

"Silva rerum (łac. las rzeczy)
zbiór różnych tekstów, zapisków domowych, których gromadzenie było cechą obyczajowości szlacheckiej od XVI do połowy XVIII w. Początkowo była to domowa kronika, następnie zbiór rozmaitych anonimowych tekstów zróżnicowanych pod względem gatunkowym i tematycznym, np. przepisy, porady, wiersze okolicznościowe. Zbiór był otwarty, coraz to nowe teksty mogły być do niego dopisywane.
"

Pozdrawiam.

Dopisałem Twoją propozycję w wątku poświęconym nowej nazwie forum. Nazwa fajna, tylko uważam, że nie najłatwiejsza do zapamiętania (a łatwość zapamiętania i prostota, to też bardzo ważna cecha dobrej nazwy :)
.-2

Re: Wszyscy poszaleliście z tymi forumami

.-2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-2
[...]

Ponadto jak ja bym się tam zalogowała pierwsze co wywaliłabym rażące wątki TB i Rija podszyte ukrytą manipulacją, których nie dostrzega Administrator forum oraz Lotharowe poniżające KK, i inne również z ukrytą ironią i manipulacją. Wyobraź sobie że ONI by się nie zgadzali i zaczęliby przenosić swoje wątki na miejsce?? i co z tego wyniknie??

Nie jest to dobry pomysł, ktokolwiek to wymyślił. Ja uważam, że ten pomysł ma inne dno. Sylwia jednym czasem popełniła gafę co do moderatorów i tutaj może teraz wrócić przyznane uprawnienia co poniektórym :)))) gdy stwierdzi że pomysł z przydzieleniem moderacji wszystkim nie wypalił :))))
Uważam, że obecne rozwiązanie (przydzielenie każdemu funkcji moderatora) na forum Sylwii nie jest najlepszym rozwiązaniem, ponieważ może być wykorzystywane do robienia sobie na złość — podobnie jak kasowanie postów na dawnych forach Onetu.