Wykluł się drugi pisklak

taka prawda
A gdyby bociany były gejami, to by nie było pisklaków. Mogłyby adoptować od kukułki ale i tak nic by z tego nie wyszło.
A gdyby zaprosiły do gniazda jakieś sępy z emigracji, to też by długo nie pożyły.

Re: Wykluł się drugi pisklak

da®®io
a ty musisz wywalac osobny watek na ten sam temat? malo masz tematow w ktorych mozesz kontynuowac te swoje bredzenia-czy w domu tez robisz taki bardach?

Re: Wykluł się drugi pisklak

taka prawda
Znowu wypiłeś za dużo denaturatu? Gdzie widzisz te pełno tematów o drugim pisklaku?

Re: Wykluł się drugi pisklak

da®®io
no dobra, nie doczytałem tego tytulu, skoro sa dwa to dzieki za info-ps. i wiedz, ze alkoholu w zasadzie nie piję

Re: Wykluł się drugi pisklak

Lwiczka9
Czekamy na trzeciego:) troskliwi rodzice na zmiane buduja bezpieczenstwo malych i nanosza "chrustu". Orka na maksa. Maluchy juz dokazuja..:))

Re: Wykluł się drugi pisklak

da®®io
ja zarejestrowałem taki moment, jak ten pierwszy malec stal sam wsrod 4 jajek i zastanawial sie co ja tutaj robie:)

Re: Wykluł się drugi pisklak

tifani
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Starszy  dziobie  młodszego...początki  bezwzględnej rywalizacji.

Re: Wykluł się drugi pisklak

Lwiczka9
Chyba bedzie wodził rej wśród mlodszych..takie zycie. Hmm..pewnie tez pomoze czasem...jak to starszy brat.
1234