Wykluł się drugi pisklak

Re: Wykluł się drugi pisklak

tifani
Teraz jedzą drugie śniadanie.  Na szczęście w pełnej zgodzie!

Re: Wykluł się drugi pisklak

Lwiczka9
Nie zdązyłam,bo jadłam pierwsze. Mamuska wysiaduje. Grzeje co by nie podmarzły.
Bedzie sie działo jak bedzie piatka.

Re: Wykluł się drugi pisklak

tifani
Teraz obiad , maleństwa mają ogromny apetyt.  Po powiększeniu zobaczyłam maleńkie rybki.  Czyli zdrowo;)

Re: Wykluł się drugi pisklak

Lwiczka9
Rzeczywiscie rybki:) jedno sie męczylo z nia dobre 7 minut,a potem padło na dziobek ze zmeczenia..mamuska (lub tatus) wcinal zaby.. Ja mam pierogi z jagodami,tez smaczne;)))

Re: Wykluł się drugi pisklak

tifani
Pycha!!!  Jagody o tej porze? Skąd?

Re: Wykluł się drugi pisklak

Lwiczka9
Oj tam...."zdobyłam":))) Ze sloiczka zawekowane ale w calosci...Ale truskawki juz krajowe ..chyba z poludnia Polski,bo nie sa napompowane jak te z hiszpanii...Co tam!  mam inna sensację! nasze male bocki sa celebrytkami na TVN24! Własnie je pokazali:)))

Re: Wykluł się drugi pisklak

tifani
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez taka prawda
Już są cztery boćki.;)

Re: Wykluł się drugi pisklak

Wenus
A jak będzie ten piąty to już się całkiem do żarcia nie dopcha. Czas działa w tym przypadku na niekorzyść.
1234