Wykluł się drugi pisklak

Re: Wykluł się drugi pisklak

ornitolog
Jak cofniecie jakieś 50 min. od teraz, do momentu kiedy bociany zamieniają się miejscami i jeden odlatuje, to zobaczycie dziwną sytuację, jak ten, który został głaszcze po głowie najpierw jednego pisklaka, a potem drugiego :)

Re: Wykluł się drugi pisklak

da®®io
ja tego cofania nie obsluguję, wiec pytam, to czym tak "glaskał" dziobem czy pazurkiem

Re: Wykluł się drugi pisklak

ornitolog
Nogą pogłaskał. Najpierw jednego, a potem drugiego. To było bardzo dziwne.

Re: Wykluł się drugi pisklak

da®®io
ja sie na ptakach nie znam, ale widzę, ze ich dzioby i nogi sa niezwykle wielofunkcyjne

Re: Wykluł się drugi pisklak

tifani
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Nie pomoże tylko odsunie brata  i zeżre jego  robaka. W najgorszej sytuacji będzie ten ostatni bocianek. Los niepewny.

Re: Wykluł się drugi pisklak

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ornitolog
Widziałam. Rozczulajace.

Re: Wykluł się drugi pisklak

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tifani
Okrucienstwo. Walka o byt.

Re: Wykluł się drugi pisklak

tifani
Już są trzy, szybko idzie.;)