Zaczarowany?

Re: Zaczarowany?

MaryLou
Kochana,kazdy to wie...Az taka glupia to ja nie jestem..:) Dlatego pobawmy sie nia...przez moment:) Chociaz jej gruba bycza skóra tego nie ogarnie...Niby taka fajna,a taka..ech,szkoda gadac..Ale bloga miala fajnego,taka singielka po rozwodzie chetna na milosc..:))) No i cycki i nogi lubila pokazac,jak Nastja,dobrze sie dogadywaly:))) Oj tam,Kwiatuszku, zyjmy i dajmy zyc innym,lecz nie naszym kosztem..masz racje..Juz odeslana do wojtusia i jego popielnika:))) lecz ..powróci..zapewne;))))

Re: Zaczarowany?

Ana.Mina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
MaryLou napisał/a
Ale my chcemy byc powazni Ana:))
Iii tam,lepiej Ci bedzie u wojtusia:)))))
No chyba ze znow wezmiecie slub z Szu,to sie posmiejemy:)))
Nie wiem tylko co na to Szu...Spowazniał nam chłopak tutaj...:)
Nie, Lwiczko, Ana chciała starym zwyczajem zabawić się innymi ludźmi. Nie wyszła jej zabawa, więc jej zdaniem jest nudno.
Droga Algos nie oceniaj bo nigdy nie krzywdzę ludzi i nigdy się nikim nie bawię a to że mam poczucie humoru którego wam brakuje to nic na to nie poradzę 😀
To smutne ze tak piszesz,  oceniasz jak Twój kolega Rat zawsze w negatywnym świetle a szkoda bo nie mam i nigdy nie miałam wobec nikogo złych zamiarów nie leży to w mojej naturze🙂
Zmykam i nie będę burzyć twojego bytu tutaj Algos
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..

Re: Zaczarowany?

MaryLou
...i mojego tez Anulka...;) chwała Ci o wielka i piekna Kobieto! faktem jest ze poczucie humoru masz zajebiste...szukaj innych naiwnych...i gruboskornych...A cos taka teraz spowaznialas nagle..?:)))))))) Zmykam na Nolego:)

Re: Zaczarowany?

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
[...]
Nie widziałam tego bloga. Pewnie było na co popatrzeć
Przepraszam, Lwiczko, że nie doceniłam Twojej przenikliwości
🦋🦋🦋

Re: Zaczarowany?

Ana.Mina
[...]
Widzę Lwiczko ze potrzebowalyscue obie dziewczynki do bicia , to sobie jeszcze porzucaj paszkwilami jeżeli to ci ma ulżyć 🤣
Tylko pamiętaj jestem do dzisiaj piękna zgrabna mam cudne nogi i biust mężczyzn to mogę mieć na pęczki lecz zapamiętaj sobie nie jestem łatwa i w człowieku liczy się dla mnie  coś więcej ale wy obie tego nie pojmiecie bo macie za dużo jadu a już myślałam że ludzie to jednak dobrzy są i każdy skoro ja konys dobrze życzę to druga osoba tez , no cóż firumowa rzeczywistość się nie zmieniła i to kto? Wy? Kobiety, zostawiam beż komentarza pluj dalej
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..

Re: Zaczarowany?

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana.Mina
Ana napisał/a
[...]
Zawsze byłyśmy w dwóch innych światach i dlatego zapewne mamy całkiem różne poczucie humoru. Nie zrozumiałaś np. wysublimowanego humoru Lwiczki. Nie oceniam Cię- koń, jaki jest, każdy widzi I jak widzisz ciągle się uśmiecham, mimo, że drażnią mnie Twoje prymitywne prowokacje.
🦋🦋🦋

Re: Zaczarowany?

Ana.Mina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
I jeszcze jedno nigdy nie prowadziłam bloga z cyckami czy nogami na wierzchu nie rób ze mnie pierwszej lepszej bo to tylko o was świadczy wstyd kobiety nooo fajnie sobie Szuwarek koleżanki przygarnął na forum -właśnie pokazałyście swoje oblicza ale punktujecie No megaaaa. Proponuję pisać dalej 🤣🤣🤣🤣🤣
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..

Re: Zaczarowany?

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana.Mina
Nie prowokuj to nie bede pluła Anula:) tak,fama o Twoich zasobach naturalnych jest dluga i szeroka:) Wiemy,wiemy ale reklamuj sie dalej :) O ile biuscik urósł? Moze jakiegos pana z forum to zainteresuje,no dalej kochana:)) Nie krepuj sie,to taklie zarty,a Ty bez poczucia humoru??? a fe,jak mozesz??:( Poplacze sie zaraz...buuu
12345