Zaczarowany?

Nie wiem, co się dzieje, ale czuję jakąś wewnętrzną blokadę, przed wchodzeniem na Multi forum...
 Czy ktoś mnie zaczarował? Urok jakiś czy co?
 Przyznawać mi się tutaj szybko, kto mnie zaczarował :)

W sumie to na niczym nie mogę się skupić: ani na pracy, ani na czytaniu,
tylko bezmyślnie przeglądam filmiki na YouTube...

Na dodatek YouTube też oszalał, ponieważ w proponowanych zapodaje mi same laski z długimi nogami, które jeszcze bardziej mnie rozpraszają, zresztą sami zobaczcie:

I jak tutaj żyć?

PS. Czy Wy dziewczyny też tak macie? Czy YouTube wyświetla Wam w proponowanych np. przystojnych mężczyzn?

Może znacie jakiś czar albo modlitwę na lepszą koncentrację?

Re: Zaczarowany?

Sputnik
Algorytmy działają... 🕵️‍♂️
Wczoraj byłem w okolicach Przasnysza i co następuje?
 5 minet robi się godzina 😋
Godzina robi się w jeden dzień...
Jakaś silnia następuje!
😏
Moja recepta...
Jechać i obserwować 😎
Aczkolwiek...

Re: Zaczarowany?

Przylażczka
szuw napisał/a

[...]

Mnie życie wyświetla różnych mężczyzn, ale żaden mi się nie podoba w przeciwieństwie do tych wszystkich długonogich dziewczyn, które Cię atakują z ekranu. Widzę, że jesteś bardzo czuły na kobiece wdzięki. Będziesz miał, Szuwarku, trudny wybór.
Czas, jak uwierzyć, że nie ma znaczenia?
Ana

Re: Zaczarowany?

Ana
[...]

Ahahahahah :))) wróciłam :)))
ps. nie oglądaj tyle "[filmów dla dorosłych]" to będzie dobrze i laski znikną :)))))))))))))))) cały Szuwar jak ja Cie znam :))))
Ana

Re: Zaczarowany?

Ana
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przylażczka
Przylażczka napisał/a
[...]

Wow Szuwarku hmmmm jak widzę już jakąs kolejną gwiazdę masz :)))) Tak będzie miał strasznie trudny wybór hahahhaah:)))))

Re: Zaczarowany?

Przylażczka
Ana napisał/a
[...]

A Ty, Ana, byłaś Szuwarka Gwiazdką? Bo niezbyt Cię rozumiem.
Czas, jak uwierzyć, że nie ma znaczenia?
Ana

Re: Zaczarowany?

Ana
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana
Ana napisał/a
[...]

Cenzura???
Ana

Re: Zaczarowany?

Ana
Ten post był aktualizowany .
[...]

No wiesz Przylażdzko jak by Tobie to wytłumaczyć, ja byłam jego żoną :))) no tego sie nie da rozumieć to trzeba czuć :))))

Re: Zaczarowany?

Ana napisał/a
No wiesz Przylażdzko jak by Tobie to wytłumaczyć, ja byłam jego żoną :))) no tego sie nie da rozumieć to trzeba czuć :))))
Ups, Ana zwariowała albo oszalała... :)

Re: Zaczarowany?

Przylażczka
[...]

Czyli jesteś byłą żoną
To rzeczywiście, nadal nie rozumiem Również nie czuję
Czas, jak uwierzyć, że nie ma znaczenia?

Re: Zaczarowany?

Przylażczka
Możliwe, że straciła głowę
Czas, jak uwierzyć, że nie ma znaczenia?
Ana

Re: Zaczarowany?

Ana
Ups forumową żona 🤣🤣🤣
Wszyscy tu jacyś poważni hm 🤔
Na tamtym forum jacyś skostniali w poglądach mówię o Wojtku a tutaj zbyt poważni. A szkoda Nastka by się tutaj sprzydala z nią wesoło było 🤔🤣🤣🤣🤣

Re: Zaczarowany?

MaryLou
Ale my chcemy byc powazni Ana:))
Iii tam,lepiej Ci bedzie u wojtusia:)))))
No chyba ze znow wezmiecie slub z Szu,to sie posmiejemy:)))
Nie wiem tylko co na to Szu...Spowazniał nam chłopak tutaj...:)

Re: Zaczarowany?

Przylażczka
MaryLou napisał/a
Ale my chcemy byc powazni Ana:))
Iii tam,lepiej Ci bedzie u wojtusia:)))))
No chyba ze znow wezmiecie slub z Szu,to sie posmiejemy:)))
Nie wiem tylko co na to Szu...Spowazniał nam chłopak tutaj...:)
Nie, Lwiczko, Ana chciała starym zwyczajem zabawić się innymi ludźmi. Nie wyszła jej zabawa, więc jej zdaniem jest nudno.
Czas, jak uwierzyć, że nie ma znaczenia?
Ana

Re: Zaczarowany?

Ana
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
Ale my chcemy byc powazni Ana:))
Iii tam,lepiej Ci bedzie u wojtusia:)))))
No chyba ze znow wezmiecie slub z Szu,to sie posmiejemy:)))
Nie wiem tylko co na to Szu...Spowazniał nam chłopak tutaj...:)
Hm Lwiczko najpierw piszesz ze chcesz być poważna może nie wypowiadaj się w imieniu innych a później ze się pośmiejesz ech kobiety gubicie się a przyszłam tu ot zwyczajnie zobaczyć co słychać
123