Zaczarowany?

Nie wiem, co się dzieje, ale czuję jakąś wewnętrzną blokadę, przed wchodzeniem na Multi forum...
 Czy ktoś mnie zaczarował? Urok jakiś czy co?
 Przyznawać mi się tutaj szybko, kto mnie zaczarował :)

W sumie to na niczym nie mogę się skupić: ani na pracy, ani na czytaniu,
tylko bezmyślnie przeglądam filmiki na YouTube...

Na dodatek YouTube też oszalał, ponieważ w proponowanych zapodaje mi same laski z długimi nogami, które jeszcze bardziej mnie rozpraszają, zresztą sami zobaczcie:

I jak tutaj żyć?

PS. Czy Wy dziewczyny też tak macie? Czy YouTube wyświetla Wam w proponowanych np. przystojnych mężczyzn?

Może znacie jakiś czar albo modlitwę na lepszą koncentrację?

Re: Zaczarowany?

Sputnik
Algorytmy działają... 🕵️‍♂️
Wczoraj byłem w okolicach Przasnysza i co następuje?
 5 minet robi się godzina 😋
Godzina robi się w jeden dzień...
Jakaś silnia następuje!
😏
Moja recepta...
Jechać i obserwować 😎
Aczkolwiek...

Re: Zaczarowany?

Przyłaszczka
szuw napisał/a

[...]

Mnie życie wyświetla różnych mężczyzn, ale żaden mi się nie podoba w przeciwieństwie do tych wszystkich długonogich dziewczyn, które Cię atakują z ekranu. Widzę, że jesteś bardzo czuły na kobiece wdzięki. Będziesz miał, Szuwarku, trudny wybór.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Zaczarowany?

Ana.Mina
[...]

Ahahahahah :))) wróciłam :)))
ps. nie oglądaj tyle "[filmów dla dorosłych]" to będzie dobrze i laski znikną :)))))))))))))))) cały Szuwar jak ja Cie znam :))))
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..

Re: Zaczarowany?

Ana.Mina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
[...]

Wow Szuwarku hmmmm jak widzę już jakąs kolejną gwiazdę masz :)))) Tak będzie miał strasznie trudny wybór hahahhaah:)))))
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..

Re: Zaczarowany?

Przyłaszczka
Ana napisał/a
[...]

A Ty, Ana, byłaś Szuwarka Gwiazdką? Bo niezbyt Cię rozumiem.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Zaczarowany?

Ana.Mina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana.Mina
Ana napisał/a
[...]

Cenzura???
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..

Re: Zaczarowany?

Ana.Mina
Ten post był aktualizowany .
[...]

No wiesz Przylażdzko jak by Tobie to wytłumaczyć, ja byłam jego żoną :))) no tego sie nie da rozumieć to trzeba czuć :))))
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..
12345