Zaczarowany?

Re: Zaczarowany?

Ana napisał/a
No wiesz Przylażdzko jak by Tobie to wytłumaczyć, ja byłam jego żoną :))) no tego sie nie da rozumieć to trzeba czuć :))))
Ups, Ana zwariowała albo oszalała... :)

Re: Zaczarowany?

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana.Mina
Ana napisał/a
Przylażczka napisał/a
Ana napisał/a
Przylażczka napisał/a
szuw napisał/a

Zaczarowany?

Nie wiem, co się dzieje, ale czuję jakąś wewnętrzną blokadę, przed wchodzeniem na Multi forum...
 Czy ktoś mnie zaczarował? Urok jakiś czy co?
 Przyznawać mi się tutaj szybko, kto mnie zaczarował :)

W sumie to na niczym nie mogę się skupić: ani na pracy, ani na czytaniu,
tylko bezmyślnie przeglądam filmiki na YouTube...

Na dodatek YouTube też oszalał, ponieważ w proponowanych zapodaje mi same laski z długimi nogami, które jeszcze bardziej mnie rozpraszają, zresztą sami zobaczcie:

I jak tutaj żyć?

PS. Czy Wy dziewczyny też tak macie? Czy YouTube wyświetla Wam w proponowanych np. przystojnych mężczyzn?

Może znacie jakiś czar albo modlitwę na lepszą koncentrację?
Mnie życie wyświetla różnych mężczyzn, ale żaden mi się nie podoba w przeciwieństwie do tych wszystkich długonogich dziewczyn, które Cię atakują z ekranu. Widzę, że jesteś bardzo czuły na kobiece wdzięki. Będziesz miał, Szuwarku, trudny wybór.

Wow Szuwarku hmmmm jak widzę już jakąs kolejną gwiazdę masz :)))) Tak będzie miał strasznie trudny wybór hahahhaah:)))))
A Ty, Ana, byłaś Szuwarka Gwiazdką? Bo niezbyt Cię rozumiem.
No wiesz Przylażdzko jak by Tobie to wytłumaczyć, ja byłam jego żoną :))) no tego sie nie da rozumieć to trzeba czuć :))))
Czyli jesteś byłą żoną
To rzeczywiście, nadal nie rozumiem Również nie czuję
🦋🦋🦋

Re: Zaczarowany?

Przyłaszczka
Możliwe, że straciła głowę
🦋🦋🦋

Re: Zaczarowany?

Ana.Mina
Ups forumową żona 🤣🤣🤣
Wszyscy tu jacyś poważni hm 🤔
Na tamtym forum jacyś skostniali w poglądach mówię o Wojtku a tutaj zbyt poważni. A szkoda Nastka by się tutaj sprzydala z nią wesoło było 🤔🤣🤣🤣🤣
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..

Re: Zaczarowany?

MaryLou
Ale my chcemy byc powazni Ana:))
Iii tam,lepiej Ci bedzie u wojtusia:)))))
No chyba ze znow wezmiecie slub z Szu,to sie posmiejemy:)))
Nie wiem tylko co na to Szu...Spowazniał nam chłopak tutaj...:)

Re: Zaczarowany?

Przyłaszczka
MaryLou napisał/a
Ale my chcemy byc powazni Ana:))
Iii tam,lepiej Ci bedzie u wojtusia:)))))
No chyba ze znow wezmiecie slub z Szu,to sie posmiejemy:)))
Nie wiem tylko co na to Szu...Spowazniał nam chłopak tutaj...:)
Nie, Lwiczko, Ana chciała starym zwyczajem zabawić się innymi ludźmi. Nie wyszła jej zabawa, więc jej zdaniem jest nudno.
🦋🦋🦋

Re: Zaczarowany?

Ana.Mina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
Ale my chcemy byc powazni Ana:))
Iii tam,lepiej Ci bedzie u wojtusia:)))))
No chyba ze znow wezmiecie slub z Szu,to sie posmiejemy:)))
Nie wiem tylko co na to Szu...Spowazniał nam chłopak tutaj...:)
Hm Lwiczko najpierw piszesz ze chcesz być poważna może nie wypowiadaj się w imieniu innych a później ze się pośmiejesz ech kobiety gubicie się a przyszłam tu ot zwyczajnie zobaczyć co słychać
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..

Re: Zaczarowany?

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Kochana,kazdy to wie...Az taka glupia to ja nie jestem..:) Dlatego pobawmy sie nia...przez moment:) Chociaz jej gruba bycza skóra tego nie ogarnie...Niby taka fajna,a taka..ech,szkoda gadac..Ale bloga miala fajnego,taka singielka po rozwodzie chetna na milosc..:))) No i cycki i nogi lubila pokazac,jak Nastja,dobrze sie dogadywaly:))) Oj tam,Kwiatuszku, zyjmy i dajmy zyc innym,lecz nie naszym kosztem..masz racje..Juz odeslana do wojtusia i jego popielnika:))) lecz ..powróci..zapewne;))))
12345