,-2

Re: Zakluczony blog i Test monety.

,-2

Re: Zakluczony blog i Test monety.

,-2

Re: Zakluczony blog i Test monety.

dziewczyna z perłami we włosach
Szacunek dla własnej pracy i pracy innych jest jedną z ważniejszych wartości. Trzymam za was kciuki, niech się dobrze kręci.
Kiedy ktoś pisze bloga nasuwa mi się pytanie- dla jakiego czytelnika? Co chcę osiągnąć?

Jeśli ludzie znają się kilka lat tworzą się więzi, czasami mocne jak to widać u Ciebie i Any. Myślę, że w takich sytuacjach nie warto podchodzić do wszystkich jednakowo. Po co ci letnia woda jak  masz gorące uczucia?

Re: Zakluczony blog i Test monety.

dziewczyna z perłami we włosach
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
Ależ potrafi Ano. Czy jakiś forumowy facet tak walczył o Ciebie?

Re: Zakluczony blog i Test monety.

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
Ana napisał/a
Co Ty to Marcin opowiadasz? Sądzisz że ja się nie przyzwyczaiłam do forumowych ludzi? Daj spokój ani mnie ziębi, ani mnie grzeje co kto pisze i co ma na myśli nt.mojego NOTATNIKA :)
A gdzie ja taki wątek założyłam, na forum? już nawet nie pamiętam :)) Kiedyś mnie to być może dotykało, ale teraz?
Człowiek sie uodparnia na wszystko w życiu, nawet na miłość :)
ps. i nie rób ze mnie jakiejś bidulki, prosze Cie :)

No był ostatnio taki Twój wątek, ale został skasowany, podobnie jak wiele innych wątków w tamtym dniu. Nie robię z Ciebie żadnej "bidulki". Wiem, że wojowniczka z Ciebie, ale jeden wojownik nie wygra z całą armią. Poza tym chciałem sobie popisać, a temat całkiem dobry.  Zresztą, nawet pod najtwardszą zbroją, jest ostatecznie chyba człowiek z jakimiś uczuciami ;)

Re: Zakluczony blog i Test monety.

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
Ana napisał/a
To przecież widać, że obrazek jest kodowany, ech Szuwarku Szuwarku :)
Skoro widać, to zmienia naturalnie postać rzeczy. Myślałem, że zrobiłaś to nieświadomie (byłby to wtedy jakiś argument przemawiający za łagodnym wymiarem kary ;)

A swoją drogą, to ciekawe, jak autor takiego obrazka powinien się zabezpieczyć, żeby nikt w Internecie nie podbierał mu jego pracy (?) Masz jakiś fajny pomysł ? ;)

Re: Zakluczony blog i Test monety.

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
Ana napisał/a
I jeszcze pytanie, do kogo piszesz "Wam" ? Hmmm, jak odpowiadasz na mój wątek? Dziwnie się zachowujesz ostatnio Marcin, hmm..

Pomyślałem sobie, że jeśli napisze "Wam", to będzie to mniej personalnie (słowa kierowane do wszystkich) i tym samym nie dostanie mi się aż tak mocno po głowie :(

Re: Zakluczony blog i Test monety.

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami we włosach
dziewczyna z perłami we włosach napisał/a
[...]

Wydaje mi się, że większość pisze (czy tam prowadzi blog) przede wszystkim dla samego siebie - bo po pierwsze sprawia im satysfakcję samo tworzenie bloga, a po drugie, satysfakcje sprawia im to,  że ktoś tam czasami zagląda.
Właściwie prowadzenie bloga nie różni się pod tym względem wiele, od pisania na forum. Każdy z forumowiczów, który pisze na forum posty, który dzieli się własnymi przemyśleniami jest takim właśnie blogerem - tylko że robi to na forum. Na blogu jest u siebie, ma więcej swobody, więcej możliwości. Nikt mu nie mówi, co wolno mu pisać, a czego nie wolno.