Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Dzień dobry :)
Ładna dziewczyna :)

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

"Zespół FREE-"Mamma mia" cover (org. ABBA)"

Dzień dobry :) napisał/a
Ładna dziewczyna :)
Zgadza się, dziewczyna ładna, dzień dobry

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

"Przyśpiewki weselne - Czchów - Zespół - MAX"

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Kpt.Wojtek
Zadnej kwarantanny, jestesmy przetestowani, a ja i pracownicy jak mamy wolne rozwozimy posilki potrzebujacym. Pezez korone mamy mniej pracy, ale jak chlopaki chca cale wynagrodzenie to (choc nie zawsze chetnie) musza to robic.

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

"LeAnn Rimes - Jailhouse Rock"

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

"Zespół ŚwiT - Suknie kolorowe (cover) 2020 - zespół na wesele, event"

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

"Zespół ŚwiT - Hot Stuff 2019 (cover Donna Summer) - zespół na wesele, event"

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

"Zespół ŚwiT - Takiego Janicka 2018 (cover) - Zespół na wesele"