Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

"Patrícia Čepcová: Ľudový mix"

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

"AT Band: Amore mio"

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

"Kortina: Bzum-bzum breke-keke"

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

"Soňa Kopčanová: Ako chutí Rock'n Roll"

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

"Milan Iván: Decibely (PZK-100)"

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Wielka dama — Anna Jantar (cover w wykonaniu zespołu weselnego Six Band)

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

"Góralska zabawa - Soul Group"

"Dzikie plaże - Soul Group"

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Sputnik phone
Nawet nie wiesz jak mi tęskno za górami! Ech... https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=RDyqlVE_9KA
1 ... 3456789 ... 12