Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Królewska Lwica;)
Kiedys to byly balety kapitanie,milo wspomniec..zwlaszcza to niepamietanie:))))

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Perełka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Królewska Lwica;)
Lubię Bieszczady i często tam bywam. Uwielbiam nazwy bieszczadzkich miejscowości. Może wybiorę się tym razem na szlak bojkowskich pieśni.  Kaszebe też fajne.
W tym roku wybieram się nad Tanwię.

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Perełka
Perełka napisał/a
Od jakiegoś czasu interesuje mnie Flow na rzeczywistość (Anja nagrała taki film) i wpływ muzyki na życie, stąd te wyjaśnienia. Czasami widzę rzeczywistość jak teledysk. Pojawia się muzyka i oglądam świat z podkładem muzycznym, albo sama wybudzam rytm i melodię i zaczyna przestrajać się skala makro. Unikam muzyki, której nie lubię, a słucham tego co mi w duszy gra. Czasami widzę ludzi w ich własnym Flow.
Muzyka prawdziwa i niedoskonała Witka Muzyka Ulicy jest nieprzetworzonym przekazem, który ma się przebić przez zgiełk ulicy, a to mi pokazuje, że mnie bliższe jest podróżowanie do miejsc, które mnie przyciągają, a nie zmiany tego, co tutaj jest. Postanowiłam zostać podróżnikiem jeszcze w tym wcieleniu.
Rzeczywistość, jak teledysk, świat z podkładem muzycznym, czyli muzyka jest Twoim nieodłącznym towarzyszem, myślę, że też czasami tak mam. Jeśli postanowiłaś zostać podróżnikiem (jeszcze w tym wcieleniu), to życzę więc wspaniałych podróży i wysyłam Ci dużo pozytywnej energii :)

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

"Patrząc na jej występ, aż chce się pojechać na wieś"

https://youtu.be/h2lvEPM3xWU
Ida

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Ida
Nigdy nie bawiły mnie tego typu imprezy, ale słyszałam różne  opowieści o wiejskich potańcówkach 😁 bywało,  że sztachety szły w ruch 😹

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Masz rację, takie potańcówki ze sztachetami się zdarzały... Również znam kilka takich opowieści i to nie tylko z wiejskich zabaw

"Bedemy podrywać panny"

"Bedemy podrywać panny"

"Przyśpiewki weselne"

"Przyśpiewki weselne - Co to za dziewczyna"

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Perełka
Witaj Perełko Anioły komunikują się z nami bardzo często przez muzykę.Dałaś mi do myślenia tym ,że muzykę powinniśmy tez kojarzyć z miejscem.Myślę że jeżeli coś w duszy gra,to nie można tego lekceważyć.
1234567 ... 12