Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Cizia
Ani razu nie byłam na takich zlotach co ty kryptowiesniak  jesteś??
Żeby takim czymś się zachwycać muszę parsknąć śmiechem:DDD

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Perełka
Wpadło szyderstwo, żeby się pochwalić, że "jest z miasta".

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Perełka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Cizia
Normalnie ta podłożona MINA daje o tobie pełną informację.

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Cizia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Perełka
Gdzie tam miasto! Jestem z kosmosu, też wieśniara jesteś?:DD

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Perełka
Dyżurne nie logowane, które musi pisać, bo nie może wytrzymać bez pisania.

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Cizia
Policz sobie ile tu napisałam a ile ty mądralo:DD

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Obejrzyj "Wesele" Smarzola ;) Jak widziałeś to jeszcze raz! :) https://m.youtube.com/watch?v=a9Kb-VpcMvs&feature=youtu.be
Kiedyś oglądałem, ale dzięki Sputniku za polecenie, chętnie sobie przypomnę :)

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Perełka
Perełka napisał/a
Muzyka ludowa i taneczna wyzwala radość i przepływ emocji.  To muzyka, która ma wpływ na II czakrę, dlatego tak wiele par związało się na zabawach ludowych i wielokrotnie zapaliło moc czakry seksualnej. Jeśli Szuwarku podoba ci się ten rytm i melodia perspektywy otwierać będą wszelkie kolorowe jarmarki, blaszane zegarki...
Komukolwiek podoba się taki wyzwalacz energii powinien w Świetojańską Noc udać się na podmiejskie parkiety, a dziać się będą cuda, wianki
Dziękuję Perełko za wyjaśnienie. Najbardziej spodobało mi się to zapalanie mocy czakry seksualnej ;)

Poza tym lubię czasami posłuchać muzyki, która jest prawdziwa, nieprzetworzona i trochę niedoskonała.

Muzyka, która płynie z prawdziwych instrumentów. Muzyka, która nie jest plastykowa, elektroniczna i przetworzona w studiu dźwiękowym.

Zresztą najlepiej wyjaśnił to i zagrał Pan, na filmiku poniżej:

Siedem dziewcząt z Albatrosa" - WALCZYK wiejskich muzykantów ! J. Ptasiński 2019 r.