Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Tak w przeszłości wieś (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) bawiła się na deskach

Gdy Kapela zaskoczy tancerzy modnym KAWAŁKIEM !

"Gdy Kapela zaskoczy tancerzy modnym KAWAŁKIEM !"

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

"Skoczna POLKA - Młode tancerki szaleją na dechach !"

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

"Piękny WALC - Plenerowa zabawa na dechach w Strychu 2019 r."

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

"Wieź Mnie Koniku Wieź" Rozśpiewana pograjka z Piotrem Bińkowskim - Przysucha 2019 r.

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Też uważacie, że takie zabawy mają swój urok? Ja uważam, że nie powinniśmy się ich wstydzić
Mnie takie zabawy na deskach kojarzą się trochę z tańcami na deskach z filmu "Titanic:"

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Obejrzyj "Wesele" Smarzola ;) Jak widziałeś to jeszcze raz! :) https://m.youtube.com/watch?v=a9Kb-VpcMvs&feature=youtu.be

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Perełka
Muzyka ludowa i taneczna wyzwala radość i przepływ emocji.  To muzyka, która ma wpływ na II czakrę, dlatego tak wiele par związało się na zabawach ludowych i wielokrotnie zapaliło moc czakry seksualnej. Jeśli Szuwarku podoba ci się ten rytm i melodia perspektywy otwierać będą wszelkie kolorowe jarmarki, blaszane zegarki...
Komukolwiek podoba się taki wyzwalacz energii powinien w Świetojańską Noc udać się na podmiejskie parkiety, a dziać się będą cuda, wianki
1234 ... 12