Zasady / regulamin / informacje o Multi Forum

Re: Zasady / regulamin / informacje o Multi Forum

Marcin ja nie używam inwektyw, ale jedynie dosadnego dla danej sytuacji języka
Z Twojego punktu widzenia tak. A z punktu widzenia języka polskiego, to zwroty np. debil, idiota jak najbardziej są inwektywami, a takie chyba raz wymoderowałem

Re: Zasady / regulamin / informacje o Multi Forum

Dzisiaj rozszerzyłem punkt 3.3. regulaminu:

3.3.  Edytowanie, banowanie, kasowanie: Administrator forum może dodatkowo edytować wątki i komentarze użytkowników łamiących zasady forum np. moderować fragmenty napastliwe i wulgarne. W przypadku nagminnego, powtarzalnego łamania zasad forum, administrator ma prawo kasować komentarze i banować takiego użytkownika bez ostrzeżenia.

Zmiany spowodowane są dzisiejszym nagminnym, powtarzającym się łamaniem punktu 1.5 regulaminu, czyli żaleniem się na decyzyjne moderatorskie i krytykowaniem decyzji moderatorskich na forum ogólnym.

Ja nie mam czasu każdy taki komentarz przenosić do działu administracyjnego czy kosza (i za każdym razem tłumaczyć, za co został przeniesiony). Więc od dzisiaj takie powtarzające się komentarze, które nagminnie łamią regulamin, są spamem itp., będę po prostu kasował.

Ale spokojnie, jeśli nie łamiesz zasad forum, jeśli przyszedłeś tutaj rozmawiać, a nie obrażać innych użytkowników forum, to nie musisz się niczego obawiać :)

1.5. Skargi i odwołania: Każdy użytkownik ma prawo odwołać się od decyzji moderatora i administratora. Odwołujemy się w ogólnym dziale administracyjnym <<--

Re: Zasady / regulamin / informacje o Multi Forum

Poprawiłem punkt 3.8 regulaminu:

Było:

"3.8 Kosz: Moderatorzy i administratorzy opróżniają kosz każdego pierwszego dnia miesiąca (kosz nie jest działem dyskusyjnym)."

Jest:

3.8 Kosz: Moderatorzy i administratorzy opróżniają kosz raz w tygodniu (w każdy poniedziałek), kosz nie jest działem dyskusyjnym.

Re: Zasady / regulamin / informacje o Multi Forum

Nie bardzo wiem czy pisze na wlasciwym temacie.  Szu, prosze! Popros Darria by nie pisal NIC na Atlantydzie minimum przez tydzien! a najlepiej wcale. Beda go podrabiac a wszystko odbije sie na Tobie i tym forum. Tam zaczyna panowac (przynajmniej czasowa) normalnosc i niech tak mimo wszystko bedzie!

Niech Darrio nie reaguje na podrobki, zaczepki itp. Jezeli bedzie mial cos do powiedzenia na ten temat niech powie TU jako zalogowany.

Pozdrowka

Re: Zasady / regulamin / informacje o Multi Forum

da®®io
kapitano, ale to nie jest powod zeby ja tam nie pisal, jak mnie nie beda tracac to bedzie spokoj-to jak tam bedzie nie zalezy ode mnie tylko od Serenity  a ona bedzie dla mnie surowa-zobacz ile oszczerstw na mnir rzuca ana, ja to musze prostowac bo to nie moze tak byc, ze ob.sraja opinie a ktos nie ma prawa reagowac-dla mnie strona konfliktu jest ana rozpaczajaca za illumem i wspierajaca drapaka

Re: Zasady / regulamin / informacje o Multi Forum

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Nie jestem Szu , Kapitanie, jednak Darek odpisał mi wczoraj, że będzie nadal tam pisał, bo uważa swoj głos za niezbędny...
Jestem tego samego zdania co Ty, jednak to dorosły mężczyzna i sam podjął taką decyzję, nasze prośby chyba nie trafią tam gdzie trzeba.

[...]

Darek, troche sie tam zmienilo i poczekaj. Daj im i sobie troche czasu. Moze znowu to bedzie normalne forum.

Pozdrawiam

Re: Zasady / regulamin / informacje o Multi Forum

a co do tego zebym tutaj sie bronil, to juz raz tak zrobilem ale Marcin wywalil to w eter-byla taka sytuacja przy okazji afery z Alfim gdy tutaj pojawily sie dwa takie same teksty mojego autorstwa-jeden z moim nickiem a drugi z podrabianym pode mnie i niestety oba zniknely choc moja intencja bylo wywalenie podszywacza a pozostawienie mojego protestu, ale Szuw wywalil oba czym mnie nieco zjezył, a wiec nie wiem czy moje polemizowanie z prowokacjami na NA tutaj to dobry pomysł-mnie on nie zachwyca
1234