Zasady / regulamin / informacje o Multi Forum

Re: Zasady / regulamin / informacje o Multi Forum

Kpt.Wojtek
Sprawdz ten pomysl.

Re: Zasady / regulamin / informacje o Multi Forum

da®®io
jesli Syliwia znow skasuje WSZYSTKIE  moje dzisiejsze wpisy ZA JEDNYM POSUNIECIEM to niestety ale nie odpuszcze -Ja jej nie odmawiam prawa do moderowania i kasowania ale nie HURTOWO bo ja nie usuwam wpisow a info mowi ze to zrobil autor i to mi sie nie podoba

[...]

Darek, a moze czasem warto pojsc na kompromis i zaczekac co bedzie...

Re: Zasady / regulamin / informacje o Multi Forum

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
kapitano, ja wiedze o ba ??? czerpie od ... my wiele o nim gadalismy, i wiem, ze to jest jedna i ta sama osoba, on mial ten sam adres na onecie- a nick ba1 byl poczatkowo religijny dopoki sobie go po pijaku nie zaszargal i wtedy zalozyl ba11, ba19 -przeciez tym ba1 tez dokazywal i bruździl, a ba1 to jest na 99% ba19

[...]

Nie mam pojecia kto jaki mial adres, ale prawdziwy ba tez zmienial swoje numery po banowaniach. Dla mnie ba-nemo to oswietlony, ale to tylko przypuszczenie bo tez jest taki fekalno-seksualny.
Pamietam, ze prawdziwy ba czesto cytowal ten swiadkowo-fejkowy portal: "Zmiany na Ziemi", ktory teraz czesto cytuje Loti.
Byla tam jeszcze siostra mszycja, ktora ich w fajnym stylu wysmiewala i razem ze starym misiem zglaszali ich posty setkami jako spam do moderacji. Przez to ba musial zmieniac ciagle numery i tracil awatar.

Re: Zasady / regulamin / informacje o Multi Forum

da®®io
kapitano, ta proba lagodzenia klimatu na Atlantydzie spalila na panewce-wlasnie przed chwila zostalem zdeletowany totalnie-wiec niestety ale ta " wojenka trwa " to jest konflikt ambicjonalny a ta kobieta nie potrafi pojsc na kompromisy-ona nawet nie potrafi byc do konca szczera na priv i to jest zrodło tego problemu

[...]

Szuwar, gdzie jest Ryo?!

Moge zrozumiec, ze masz to forum w doopie jak Sylwia swoje, ale oddawanie moderacji na tamtym forum Lotkowi, a tu Darrio to blad, duzy blad!

Re: Zasady / regulamin / informacje o Multi Forum

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez czytelnik
Ojeju jeju 🤭 Sam klnę jak szewc i niech pierwszy rzuci kamieniem, Lothar! I nie kłam mnie Wojtku, że nie pijesz 2-3 lata.
Nie zaglądam na Rozbitków bo mam dość Waszych teorii spiskowych.
Zagotowałem się z deczka 🤯
Pijesz Lothar i poznawałem to po gadce i szantach, które nagminnie serwowałeś. Pijak pozna pijaka. Nałogowcem nie jestem ani ćpunem ale swój pozna swego. Blanty paliłem na potęgę i poznam każdego ale tu brak Towarzysza i SUPER w tym temacie.
Tylko nikotyna mnie kręci i SZACHY 🥳

BĘC! Materiał 😊

1234