Zasady / regulamin / informacje o Multi Forum

Re: Zasady / regulamin / informacje o Multi Forum

czytelnik napisał/a
Mam dla Ciebie Szuwar propozycję: daj publicznie słowo honoru, że będziesz przestrzegał własnego regulaminu i wyrzucał do kosza wszystkie posty łamiące Twój własny regulamin.
Oczywiście, już biegnę dać Ci słowo honoru, ale pod warunkiem, że każdy użytkownik forum (łącznie oczywiście z Tobą) złoży podobne słowo honoru...

Bez żartów: A tak poważniej, to jesteśmy na forum, a nie na ślubnym kobiercu i nikt (zaczynając od administratora, a kończąc na użytkowniku), nie musi składać tutaj żadnej przysięgi czy szafować słowem honoru. Wystarczy się starać przestrzegać tego prostego regulaminu, który opiera się dwóch zasadach: wolności słowa i wzajemnym szacunku.

Przecież oprócz tego, że jestem administratorem forum, autorem regulaminu, to jestem również użytkownikiem forum i człowiekiem, któremu może zdarzyć się chwila słabości i złamanie regulaminu. Dlatego za absurd uważam Twoją propozycję skierowaną do mnie, abym dawał Ci słowo honoru...

Oczywiste jest, że regulamin dotyczy wszystkich na forum, również mnie. Jeśli uważasz, że któryś z moich komentarzy czy wątków łamie (od 26 marca) zasady forum, to masz prawo zgłosić łamanie zasad w odpowiednim dziale.

Poza tym, kto jak kto, ale nieskromnie uważam, że jestem jednym z nielicznych użytkowników, którzy częściej komentują poruszany temat niż autora tematu. Nie jestem też bezkrytyczny wobec siebie, czego dowodem może być wymoderowanie w kilku przypadkach nawet samego siebie <<-- ;)
czytelnik napisał/a
Głównie chodzi o punkty 2.1, 2.5 i 2.9, bo to są punkty, które są bez przerwy łamane przez stałych oraz zalogowanych uczestników tego forum.

Albo dopisz kolejny punkt, że obrażać, poniżać, upokarzać, znieważać, komentować autorów tematów, używać wulgaryzmów, oczerniać, publikować niesprawdzone informacje o innych użytkownikach, dyskryminować i obrażać ludzi ze względu na ich wiarę, poglądy itp. mogą bezkarnie stali bywalcy tego forum, tak jak robili to codziennie dotychczas, a zabronione jest to tylko dla tych forumowiczów, którzy nie kumplują się z Tobą i Twoim przybocznym.
Z moich obserwacji wynika, że regulamin, zasady dobrego wychowania, normy etyczne, łamią na tym forum najczęściej wchodzące tutaj wielonicki — alianci, którzy co chwile podpisują się innym nickiem. Wchodzą tutaj tylko po to, żeby mieszać, obrażać, obniżać wartość użytkowników forum, jak i całego forum.  Sporo w koszu jest agresywnych i wulgarnych komentarzy podobnych do tego:

To powyżej, to tylko część agresywnych, chamskich i wulgarnych komentarzy, które można znaleźć w koszu. Kto je pisze? Stali bywalcy tego forum, którzy podpisują się rozpoznawalnym nickiem? Może ja tworze takie treści? Dario, Wenus, Perełka, Lwiczka? Oczywiście, że NIE i bardzo dobrze zdajesz sobie z tego sprawę!

czytelnik napisał/a
Mam dla Ciebie Szuwar propozycję:
czytelnik napisał/a
To jak będzie? Dasz słowo honoru? :)
Także odrzucam Twoją absurdalną propozycję. Informuję Cię przy okazji, że w tym wątku nie składamy propozycji autorowi, nie komentujemy autora, tylko regulamin. Składamy merytoryczne propozycje i pomysły dotyczące regulaminu. Zgodnie z punktem 2.1. regulaminu: "Pamiętaj: na forum komentujemy poruszany temat, a nie autora tematu."

Re: Zasady / regulamin / informacje o Multi Forum

czytelnik
Nie udawaj, jak to masz w zwyczaju, że nie zrozumiałeś niewygodnego tematu.
Ja oczywiście mogę Ci dać słowo, że będę wyrzucał do kosza wszystkich łamiących regulamin ale najpierw musisz mi nadać takie uprawnienia. Nadasz?
A w moim poście chodziło o to, żebyś zachował się jak mężczyzna i uczciwy człowiek, czyli skoro sam ustaliłeś pewne zasady, to powinieneś się ich trzymać, czyli jeśli wymienione przez Ciebie osoby będą naruszały regulamin, a one właśnie robią to najczęściej, a w zasadzie nic innego nie robią, tylko naruszają, to żebyś wyrzucał do kosza ich posty.
O to chodzi, a nie o to, żeby wszyscy przestrzegali zasad, bo wiadomo, że te osoby nie będą tego robić, gdyż jest to sprzeczne z ich naturą i wychowaniem:)

Re: Zasady / regulamin / informacje o Multi Forum

da®®io
a może niech prowokacyjne trolle  anonimy pisza od razu w koszu, a Moderacja oceni to i ewentualnie przeniesie na tablicę jako tresci bardziej wartosciowe

Re: Zasady / regulamin / informacje o Multi Forum

prowokacyjny troll anonim
* a może niech prowokacyjne trolle  anonimy pisza od razu w koszu, a Moderacja oceni to i ewentualnie przeniesie na tablicę jako tresci bardziej wartosciowe

To bardzo dobry pomysł. Załóżcie mi w koszu specjalne miejsce, to będę tam pisał. Tylko żeby można było odpowiadać.
Ja bym tak wolał, bo wszyscy byliby zadowoleni, a osoby, z którymi warto tutaj rozmawiać już dawno uznały, że kosz jest najfajniejszym i najciekawszym miejscem na tym forum.

Re: Zasady / regulamin / informacje o Multi Forum

da®®io
ok, zrobię ci w koszu miejsce gdzie będziesz na nas flukać, ale pamiętaj jak przegniesz to będzie blokada

Re: Zasady / regulamin / informacje o Multi Forum

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez czytelnik
czytelnik napisał/a
[...]
Każdy użytkownik ma prawo zgłosić komentarz łamiący zasady forum. Jeśli zgłoszenie będzie słuszne, to komentarz zostanie przeniesiony do kosza lub wycięty fragment łamiący zasady. Czego nie zrozumiałaś? Każdego obowiązują takie same zasady. Przecież inwektywy Dario też już moderowałem na forum, więc nie szukaj dziury w całym.

czytelnik napisał/a
[...]
Odpowiedź na Twój post otrzymałeś wyżej i temat uważam za zamknięty. Napisałem Ci wyżej, kto najczęściej lamie wszelkie dopuszczalne normy i zasady, także przestań manipulować i wypisywać bzdury.  Wszyscy na tym forum traktowani są tak samo.

Re: Zasady / regulamin / informacje o Multi Forum

da®®io
Marcin ja nie używam inwektyw, ale jedynie dosadnego dla danej sytuacji języka

Re: Zasady / regulamin / informacje o Multi Forum

ok, zrobię ci w koszu miejsce gdzie będziesz na nas flukać, ale pamiętaj jak przegniesz to będzie blokada
Dario, z tym koszem tak się rozpędzajcie, bo to nie jest dział dyskusyjny i wątki w koszu będą kasowane raz w miesiącu

Dodałem  3 punkty do regulaminu:

1.7. Zwroty grzecznościowe: Na forum można zwracać się do innych użytkowników per "Ty". Nie ma obowiązku używania zwrotów grzecznościowych Pan/Pani.

3.7. Wątki organizacyjne: Moderatorzy mają obowiązek przed załażeniem dodatkowego wątku czy działu organizacyjnego skonsultować swój pomysł z administratorem forum. Pomysły nowych wątków moderatorskich przedstawiamy w dziale organizacyjnym.
3.8 Kosz: Moderatorzy i administratorzy opróżniają kosz każdego pierwszego dnia miesiąca (kosz nie jest działem dyskusyjnym).

PS. Chciałbym, abyśmy wspólnie uzgadniali wszelkie nowe wątki organizacyjne