Zmęczyliście mnie - róbta se co chceta

da®®io
ja mam swoje szufladki i tego będę sobie pilnować

Re: Zmęczyliście mnie - róbta se co chceta

da®®io
na kazdym forum jest podział na kategorie tylko tutejsze państwo woli " zapasy w kisielu "

Re: Zmęczyliście mnie - róbta se co chceta

informuję, ze trolli będę tępić wyłącznie na swoich wątkach, a na innych niech się tworzy kiła i mogiła - ja tutaj nie zamierzam się z wami uzerać

Re: Zmęczyliście mnie - róbta se co chceta

Anna.
Jakimi "WAMI" ? Zaginionymi? Przegonionymi? Zniechęconymi?
Policz na palcach ilu nas było i zadaj sobie pytanie kiedy zaczęli znikać.

Re: Zmęczyliście mnie - róbta se co chceta

ja mam swoje szufladki i tego będę sobie pilnować

No nie wiem, jak mi się spodoba Twoja łopatka, to ją sobie wezmę bez pytania, i co mi zrobisz!? 😀😆

O losie...

Re: Zmęczyliście mnie - róbta se co chceta

dochodzę do wniosku, ze większą mam przyjemność z gadania z samym sobą niz z obcymi nieprzyjaznymi ludźmi  i TO SIĘ NAZYWA BLOGIEM

Re: Zmęczyliście mnie - róbta se co chceta

na kazdym forum jest podział na kategorie tylko tutejsze państwo woli " zapasy w kisielu "

Nie na każdym, ale nawet gdyby tak było nie oznacza, że tu też tak być musi.

Zresztą same "szufladki", to Pan Pikuś w porównaniu z tym co Ty tu zacząłeś wymyślać

Re: Zmęczyliście mnie - róbta se co chceta

da®®io
czyli co? bo nie wiem o czym mowa - o tym ze na tablicy nie ma byc watków? przeciez pierwszy moj watek z tablicy sam Marcin przeniósl do szuflady - Pani Jolu brnie Pani ze mną w konflikt i sciąga tym Pani tutaj persony non grata zza miedzy
12