Zniszczenia wojenne w Syrii

Re: Zniszczenia wojenne w Syrii

illum, te miasta syryjskie wyglądaja jak te nasze po 2 Wojnie-czy w tobie potworze nie ma ludzkich uczuc-jakim ty jestes wyrachowanym sq.rvielem zeby robic sobie z tego ironizatorskie posmie. ujki-ja sie toba brzydze-mierzisz mnie kanalio

Re: Zniszczenia wojenne w Syrii

a tak w czasie tej wojny wyglądaly miasta syryjskie takie jak Aleppo  Idlib, Homs, Rakka, Hama i wiele innych

Re: Zniszczenia wojenne w Syrii

oto mapa Syrii-jest to kraj o wielkości połowy Polski i być może są tam rejony spokijniesze, ale czy to upoważnia illuma i reszte konserwy do negowania tego konfliktu?
Dario, na pewno każdy ma prawo na forum do wyrażania własnego zdania (zgodnie z zasadami forum), nawet jeśli bardzo różni się ono od naszego.

Skoro próbują bagatelizować wojnę w Syrii, to pewnie mają w tym jakiś cel. Pamiętam, że gdy na Onecie wrzuciłem linki do filmików ze zniszczeniami w Syrii, to moje posty <<-- ktoś notorycznie zgłaszał do usunięcia. Można się zastanowić, dlaczego to robił...

PS. Ale nie tylko wojnę w Syrii próbowali za wszelką cenę bagatelizować. Bagatelizowali również zajęcie Krymu czy Donbasu przez  Rosję...

Re: Zniszczenia wojenne w Syrii

da®®io
przypuszczam, ze prawde o tych konfliktach tuszuja ci sami funkcjonariusze co tutaj na Nabble czyli atlantydowa " banda trojga " + Aby i kociarz-ja nie moge pojac jak Serenity mogla tak stracic rozsadek dopuszczajac do glosu to skrzydlo

Re: Zniszczenia wojenne w Syrii

zainteresowany
Tam nie ma żadnej wojny, tam się tłuką ludzie, którzy mają taki rozum i inteligencję jak [mod]. To co się tam dzieje, to naturalne i oczywiste skutki lewackiego multikulti.
Tam nikt nikogo nie napadł. Tam tacy fanatycy jak ty, wywoływali burdy takie same jak wy pod sejmem czy na miesięcznicach, jedyna różnica, że ich Kaczyński nazywa się al-Asad.

Wy też chcieliście taką wojnę wywołać w Polsce i nadal chcecie. Jesteście [mod].

A oni niech się tłuką, im więcej ich zginie, tym lepiej dla świata, a im więcej ich tu przyjedzie, tym szybciej takie wojny będą wybuchać w Europie.

Re: Zniszczenia wojenne w Syrii

wspolczuje twojej rodzinie, ze maja w domu takiego chorego czlowieka jak ty-dla mnie to ty jestes paranoikiem, [mod]-dla takich jak ty najlepszym miejscem jest psychiatryk

Re: Zniszczenia wojenne w Syrii

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez zainteresowany

Re: Zniszczenia wojenne w Syrii

zainteresowany
Najbardziej mi żal małych kotków, one mają najgorzej. Te wszystkie wybuchy są dla nich straszne. Dobrze, że mają swoje schronisko.
https://www.kotydomowe.com/news-syria-schronisko-kotow
123456