Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

da®®io
http://nowa-atlantyda.2367957.n4.nabble.com/Administracjo-adam-usuwania-podszyw-pod-moj-podpis-tp81228.html
to drapak podszywal sie i świrował pode mnie jako nielogowany co ujawniło sie po jego zalogowaniu i teraz ciekawe czy to jest moj imiennik?

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Lwiczka9
Obrzydliwie sie bawia. Widzialam to wczoraj. Na wymioty mnie wzielo. Darek...to tylko potwierdza moją teze o o niekomunikowaniu sie z takimi ludzmi....

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

a tu taki dowcip na o prawych ludziach "na sali operacyjnej otwieraja klatke piersiowa prawaka, a tu serce po prawej stronie-jeden lekarz zaskoczony, a drugi
mowi " czym sie dziwisz prrzeciez on ma dekstrokardie,
takich.ludzi jest w Polsce kilka tysiecy-a na to ten pierwszy
lekarz " to skoro ich jest tak malo to w jaki sposob przejeli u
nas wladze? a tamten na to " bo amputuja sobie wszystko co
mieli po lewej stronie i stają się cyborgami prawostronnymi"

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Obrzydliwie sie bawia. Widzialam to wczoraj. Na wymioty mnie wzielo. Darek...to tylko potwierdza moją teze o o niekomunikowaniu sie z takimi ludzmi....
on sie chyba nie spodziewal, ze  po zalogowaniu sie pokaze sie jego awatar-w tej chryi udzial braly 3 osoby albo to robil drapak z roznych urzadzen- Ewka-aby tez sie wysypała ze "dla zabawy " się podszywała pod moje imię

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

da®®io
sory, ze problemy z Atlantydy tutaj przenioslem ale mnie to wszystko mocno zraniło i zniesmaczylo-musze sie wyciszyc

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

To starzy wyjadacze...Nie ma co sie użerać...Niemniej hmmm..dla Ciebie tu jest nudno...tez jestes z jakiejs gliny co cie do niech ciagnie...coz,nie moj cyrk,nie moje malpy,rob jak chcesz...Potrzebujesz jakichs silnych wrazen najwyrazniej i my tu nie spelniamy twoich oczekiwań. Zycze zatem zycia w zgodzie z samym soba,cokolwiek to jest.

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Nie ma sprawy. twoje zycie. twoje wybory. ja tam cie rozumiem,ale...szukam spokoju na forach...Tu jest fajnie.:) tam sie kłoc:)))) Znow Ilum zaczepia...daj dzis spokoj..Odpocznij sobie,wez jakis film....

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Wkleje jeszcze moj  fr. stamtad dzis..Przeczytaj...

Z socjologicznego punktu widzenia to ja jestem badzo ciekawa tego eksperymentu,kiedy to Serenity zorientowala / czyzby??/ sie,ze  forum zabagniły nacjonalistyczne i ksenofobiczne tresci w wykonaniu kilku osób,glownie mezczyzn ,jak to kpt Wojtek mowi "Trzech terrorystów"

. Niestety,mysle,ze Darek tylko dawał im odpór, i w tym spisał sie na medal a zostal obarczony niesluszna wina. No ale ...to juz bylo i nie chce sie powtarzac. Szkoda lata.:)

Bylam w szoku,kiedy zaprosila ona kilkoro osobnikow,typu Ewka,Ilum,walkiria,drapak i....zacieszała..:?yyyy///ze niby forum bedzie sie krecic?? yyy...cena okazala sie byc bardzo wysoka,bo to oni wlasnie rozwalili jej forum a nie zaden Darek. Jestem bardzo ciekawa jak to forum bedzie ewoluowalo pod jej nieobecnosc. Tresci ksenofobiczne i nacjonalistyczne maja sie tu świetnie i nikt juz nie zwraca na to uwagi,ze Administratorka glosila prywatne poglady  w stylu "Przeciez to Murzyn". Czyli takze glosila tresci rasistowskie. Dla mnie to jest forum nierownosci i nietolerancji dla innosci i tyle. I tacy tez ludzie tu przebywaja w swoim kociolku. ...
1234 ... 9