Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

hiena
No to spoko...co to za bzdurę wymyślili ze sputnikiem?:))...im już naprawdę tematy się skończyły...tylko krętactwo i matactwo:/...a lotek wielki mag boi się ze dostanie wścieklizny :)))...

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Lwiczka9
Oj hienko..duuuzo by opowiadac o nich,ale po co maja miec satysfakcje..przeciez tu zagladaja...//// Lot sie pogubil totalnie jak Sylwia go rzucila...Teraz chce jej zaimponowac i mnie dal dzis ostrzezenie;))))dziecinada..:)))) Mysli,ze na glupia trafil:)) I ustawiac bedzie:)) ja nie wiem,że oni sie w takie cos bawia?? To bylo do przewidzenia,jak to Krzys Ryo kiedys prorokowal,ze z serenity tak sie stanie a ja jej dawno klepalam,ze od tej ksenofobii i ich rasizmu jej forum padnie...Byleby Marcin nasze zatrzymał,bo cos mi sie widzi,ze fucha modera jest w odwrocie..///..Ja to sie tylko posmiac tam ide,..a teraz ..spac ide..:))Milej sobotki,do kina sie wybieram i ma byc chlodniej:)) Dobrej...

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

hiena
No tragedia po prostu;))...dziś zauważyłam ze ma podpis „administrator”!...masz racje z tym rasizmem itd...ale oni na tym jadą...gdyby nie to...to nikt by tam nie zaglądał...ja się dziś tu się uśmiałam:))...ale strona dalej mi się nie podoba tzn format:/...czas pokaże jak to będzie z forum...nie ma co panikować...to fajnego seansu...ja już trzy lata nie byłam w kinie...może na randkę pójść?;)...ave:)...

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Lwiczka9
Tak,teraz nacjonalizm w modzie,wiec jada na tym...Nudza sie jak nie moga nam przywalic,nie?:))) Randka jak najbardziej...Koniecznie! paa..:)