Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Ryo2
Jola napisał/a
A kto tu płacze?
Jakiś tępak z Atlantydy

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Mnie dziwi jedno - że dorośli ludzie a mają takie szczeniackie zabawy. Nie wiem co myśleć o takim człowieku...

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Ryo2
Wenus napisał/a
Mnie dziwi jedno - że dorośli ludzie a mają takie szczeniackie zabawy. Nie wiem co myśleć o takim człowieku...
Że to czubek po prostu :)

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Mnie tez zadziwiaja takie szczeniackie zabawy....pewnie dlatego tu jestesmy..Nas nie kreci wkrecanie innych...Mysle...
.-6

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

.-6

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Ryo2
Ana napisał/a
Też mnie rijo przyszedłeś obrazać ? rajcuje cie zachowanie darka? no bardzo ładnie pokazują swoją klasę panowie z Multi :)))
Alez skąd ano , ja tylko prawdę piszę. A co do Darka to ma rację :)

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Jak pisze pod innym nikiem to czuje się jak Zorro :DDD

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Jeśli ktoś zmienia nick na taki, który z nim ma się nie kojarzyć to znaczy, że wstydzi się tego co pisze. Innego wytłumaczenia nie widzę.
1 ... 3456789