Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

da®®io
no i co ja pocznę, ze przyciągam idiotów?
 trolle cały czas do mnie lezą

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez co za tepak z ciebie
co za tepak z ciebie napisał/a
następna nawiedzona która nie chodzi na atlantyde i jej tam nie ma,  a wkleja jak tepak darek posty stamtąd - ludzie dajcie żyć tamtym na atlantydzie ,popatrzcie co sami tam robicie, obgadujcie, wszczynacie jatki a potem płacz na multi hehe

A kto tu płacze?
No tak, za spokojnie na Atlantydzie, to przyszłaś tu jątrzyć.

Jesteś tchórzem Anula?
Dlaczego nie potrafisz podpisać się znanym nickiem tylko zza szafy nadajesz, przecież wiadomo, że to Ty prowokujesz.

Masz odwagę przyznać się do autorstwa czy jak zwykle fałszem się wywiniesz?!
Wrednie się zabawiasz.

Co za tępak z Ciebie Ana!

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

da®®io
po tym " darek " mała literą tez optuję, ze to jest męcząca ana

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Darek, daj sobie spokój z tą Atlantydą bo wpędzisz mnie w poczuci winy.

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

po tym " darek " mała literą tez optuję, ze to jest męcząca ana

"Co za tępak z ciebie", to styl i sposób wypowiedzi Any, nikt jej tu nie podrabia, jak kiedyś próbowała się tłumaczyć.
Ciekawe czy się przyzna do autorstwa, czy jak zawsze okaże się zwykłym tchórzem nie potrafiącym podpisać się pod własnymi wypowiedziami.

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Minko, szukałem kiedys tego Twojego stwierdzenia ale go nie mogę trafić- no juz, nie martw się, złego diabli nie wezmą:)

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

ciekawe komu pokazałem faka:)

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

da®®io
zobaczcie ten watek illuma, czy tak wypada prowokowac i obrazac moderatorowi?
http://nowa-atlantyda.2367957.n4.nabble.com/W-ciek-y-atak-trolli-s-abnie-z-dnia-na-dzie-tp81911.html
123456 ... 9