Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

co za tepak z ciebie
to po kiego diabla tam leziesz? sam tam idziesz celowo robisz burdy a potem płaczesz babom w rękawy na multi

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
czytałem to, dzięki za obiektywizm, moze szkoda, ze jestem uparty, ale ja sie nie zmienie

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez co za tepak z ciebie
czego sie wchrzanisz anonimowy cwoku-robie co chce a ty turlaj dropsa :)))

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

co za tepak z ciebie
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
następna nawiedzona która nie chodzi na atlantyde i jej tam nie ma,  a wkleja jak tepak darek posty stamtąd - ludzie dajcie żyć tamtym na atlantydzie ,popatrzcie co sami tam robicie, obgadujcie, wszczynacie jatki a potem płacz na multi hehe

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

co za tepak z ciebie
Szuw chcesz pokoju? i aby skończyły się wojny -zlikwiduj to forum!

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez co za tepak z ciebie
tepaku, poczytaj sobie dzisiejsze pir.do lamento any i walkiri na Atlantydzie a wtedy zobaczysz kto kogo obgaduje i obraza - turlasz dropsa? :)))

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez co za tepak z ciebie
przyszedl karaluch z ultimatum - wypad stad i turlaj dropsa w prawo:)))

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

turlaj se dwa dropsy h.u j.u
po uja tam idziesz, co cię urwa obchodzą baby stamtąd sam tam idziesz napierdalac na nie a potem że musisz odreagować, ty urwa normalny jesteś?
12345 ... 9