Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Jola
Ana, lubisz przebieranki i to nie od dziś, nikt cię tu nie podrabia.
Jednak tchórz jesteś.

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

A to mendy!...czytałam to zachowują się jak gówniarze...a to stare chłopy i baby no nie:/?...

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

da®®io
to jest swolocz bandycka
.-6

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

.-6

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-6
Oczywiście ze mamy...ale ty tylko widzisz o Atlantydzie...jakaś paranoja cię ogarnęła...

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-6
Ana napisał/a
Ja Jolu wezmę przykład z ciebie i będę, tak samo pisało o tobie, że widzę cie w każdym anonimie, ciekawe, jak będziesz się czuła :)))

Ana, nie widzę Cię w każdym  anonomie tylko tam gdzie faktycznie się tak zabawiasz.

A Ty zrobisz jak uważasz, nie pierwszy raz zresztą.

Na Atlantydzie jeszcze z Tobą żartowałam, ale tu przesadziłaś.
Wrednie sobie pogrywasz.

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

http://nowa-atlantyda.2367957.n4.nabble.com/Administracjo-adam-usuwania-podszyw-pod-moj-podpis-tp81228.html
to drapak podszywal sie i świrował pode mnie jako nielogowany co ujawniło sie po jego zalogowaniu i teraz ciekawe czy to jest moj imiennik?
Ptaszek już na Masie zaliczał takie wtopy wiec to nic nowego (a jak go przyłapałem to się obraził ). Swoją drogą to co odstawia to taka dziecinada z deczka

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-6
Ana napisał/a
 ja jestem wyluzowana, wesoła, towarzyska,
Raczej namolna i nudna