Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

.-6

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

.-6

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Wenus napisał/a
Jak pisze pod innym nikiem to czuje się jak Zorro :DDD
Jesteś zamaskowaną obrończynią biednych i przesladowanych? Heroicznie z Twej strony :D

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-6
Ana napisał/a
Widze że dołączyłeś i będziesz kolekcją furiata farka, no w sumie, przecież to nie nowość że ty nie szanujesz kobiet..ciekawe kto następny do was dołączy :)
Raczej pytanie powinno brzmieć kto nie dołaczy

I to nie ma nic wspólnego z płcią. to że nie szanuję ciebie nie znaczy że nie szanuję innych :)

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Nie zrozumiałeś mnie - miałam na myśli czubka, który czuje się jak Zorro :)

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

jest to z pewnościa nienormalne zachowanie. tez kupilam dzis czeresnie...Ups,Ty zrywalas,osobiscie:)fajnie,ze sadek pod domkiem masz...:) Dobrej nocki wenus...Jutro ma byc chlodniej...A bockow juz trzy..////ale za to piekne biale sie robia i sie same myja...I zaczynaja fruwac powoli...Obejrze ten filmik tifani bo tam cos o opiece nad dwoma tymi z gniazda...niech ten horror wurzucania sie skonczy...Widzialam dzis do poludnia.."stara" juz nie wytrzymywala nerwowo..żar, a pica nie ma..nawet opuscila gniazdo na dwie minuty....

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Wenus
Oglądałam, napisałam już , że tego Pana to podziwiam.

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Wenus
Dobrej nocy wszystkim :)

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Lwiczka9
Dobranoc....