Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Ryo2
Wenus napisał/a
Nie zrozumiałeś mnie - miałam na myśli czubka, który czuje się jak Zorro :)
Zorro to pozytywna postać która bardziej by pasowała do Ciebie niż niego dlatego tak mi sie skojarzyło. A jezeli chodzi o tego osła to odgrywałby rolę jakiegoś trzeciorzędnego zbira którego dany bohater (chociazby i Zorro)pokonuje w niecałą minutę  ;)

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Dobrej nocki Wenus :)
gotowanie-emotikon-ruchomy-obrazek-0007
.-6

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

.-6

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Ryo2
Ana napisał/a
To wszystko świadczy o tobie, przecież sam pokazujesz co potrafisz. No dawaj dalej :))) ale już cie opuszcze, a ty dalej obrazaj.
Nie będzie za bardzo kogo jak sie stąd wyniesiesz...no chyba że jakis anonim atlantydzki przylezie w zastępstwie :)

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Hej lwiczko...właśnie zajrzałam na wątek Matyldy i widzę ...ze zniknęła twoja wypowiedz do niej...

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Lwiczka9
Skasowałam sama....No problem...Uznalam,że moja wypowiedz nie byla potrzebna...Zreszta Mati puszcza takie bączki i ..leci dalej nie czytajac czesto...Odpowiedziala mi w innym watku...Ponadto taka deklaracja wprost ze tylko niektorzy jej pasuja nic nie wnosi...ja tez tylko z kilkoma osobami sie lubie,i co z tego../// Nie ma o co kruszyc kopii.. Takie wkladanie kija w mrowisko i uciekanie...raz na pol roku zajrzy i....Nie lubie czegos takiego....Jakas taka zasadnicza sie zrobilam podczas tej pelni...ale to dobrze..

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

hiena
Aha sama to zrobiłaś...z tego co pamietam ona tu zaglądała chyba jak byłaś na Bałkanach...czyli w kwietniu...ja nie mam z nią zażyłości...ale przyznałam jej racje...

Re: Zobaczcie co ujawniła ta afera na Atlantydzie

Lwiczka9
Tak,widzialam co pisalas..Ona ma racje...Chcialam jej dac namiar na nas,ale...Ona przeciez to wie..Nic na sile...Tez nie mam zazylosci...