„Dopóki nie pokocha się zwierzęcia, część duszy pozostaje nieprzebudzona” — Anatole France.

„Dopóki nie pokocha się zwierzęcia, część duszy pozostaje nieprzebudzona” — Anatole France.

„ Świąteczny kombinator w akcji”

Pies ogląda swój ulubiony film Disneya

Czy wasze psy też lubią oglądać telewizje?

Pies ogląda swój ulubiony film Disneya:

4 puppies walking to Bee Gees - Stayin' Alive

Re: Zwierzaki: Wiewiórka i jastrząb na linie

Kojot zaprasza swojego kumpla do tunelu

Re: Zwierzaki: Wiewiórka i jastrząb na linie

Niecierpliwy Czarny Labrador dzwoni do drzwi! „Wpuść mnie”

Re: Zwierzaki: Wiewiórka i jastrząb na linie

Lwiczka9
Czegóz chciec wiecej..:)

Re: Zwierzaki: Wiewiórka i jastrząb na linie

Smacznego :)

Re: Zwierzaki: Wiewiórka i jastrząb na linie

Kółko wzajemnej adoracji

Golden Retriever i króliki zaprzyjaźniają się z papugą.

Pies używa swoich najlepszych przyjaciół królików jako poduszek.