cytaty zaczerpnięte z " niezależnych " portali internetowych

Re: cytaty zaczerpnięte z " niezależnych " portali internetowych

da®®io
Pawłowicz nazwała Grodzkiego " lekarzem z Senatu " zapominając, że takiego samego określenia można użyć w stosunku do vice Marsz. tej izby czyli Karczewskiego

Re: cytaty zaczerpnięte z " niezależnych " portali internetowych

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
" pisiowie " doznali głębokiego wstrząsu i szoku po orędziu Marszałka Grodzkiego wyemitowanego w ich " kurnik tv "

Re: cytaty zaczerpnięte z " niezależnych " portali internetowych

MaryLou
Podobno. Tak tez mowi moja polowka. Ostatnio nie sledze za bardzo. Choc i tak jestem na biezaco ;)Mam nadzieje,ze u Ciebie w miare ok?:)

Re: cytaty zaczerpnięte z " niezależnych " portali internetowych

da®®io
Lw. staram się trzymać, ale ten rok 2020 to dla mnie trudny rok pod względem rodzinnym jak i osobistym - obawiam się, że ten przyszły może być jeszcze gorszy

Re: cytaty zaczerpnięte z " niezależnych " portali internetowych

Współczuję...Trzymaj sie....
Nie zyjemy w łatwych czasach.. Jak to chinczycy przeklinaja "Obys zyl w ciekawych czasach"../// Pod wzgledem planetarnym,ukladow planet na niebie ten rok zapowiadal sie od lat na bardzo zły,astrologowie przestrzegali..Ja nie dowierzałam,a jednak...Teraz 21.12.2020 bedzie krolewska koniunkcja dwoch wielkich planet Jowisza i Saturna,przechodza do znaku i ery Wodnika. Runa stare koziorozcowe sztywne zmurszałe struktury, a nadejdzie era sprawiedliwego ,wolnego i szybkiego Wodnika..Tak,bedzie sie dzialo...Nie bedzie latwo,ale ja wierze,ze to idzie  w lepszym kierunku dla ludzkosci..Oby dla poszczegolnych ludzi,Ciebie,mnie,przyjaciol,rodziny...
Dlugo,ale ciekawie mowi Bartek Sawicki w swej astrologii ewolucyjnej. https://www.youtube.com/watch?v=5bCII5ep2Os&t=4815s

Re: cytaty zaczerpnięte z " niezależnych " portali internetowych

wpiszcie w google " wiadomo.co " i wejdźcie w artykuł o " paranoi politycznej " tam jest wszystko to o czym wszyscy wiemy, ale boimy się to otwarcie powiedzieć
ps. na całe szczęście autor tego felietonu p.Majcherek miał odwagę uświadomić czytelników w czym rzecz

Re: cytaty zaczerpnięte z " niezależnych " portali internetowych

Dobry tekst Majcherka.....wiadomo co...Szkoda,ze dopiero teraz takie teksty sa,kiedy my juz to widzielismy od poczatku...Natomiast Michalski prof nazywa go "naszym Brezniewem",który odkleił sie od rzeczywistosci..
"Przekształcenie rozproszonych jednostek, hodujących osobno swoje indywidualne frustracje, w masowy ruch społeczny, konsolidowany zbiorową nienawiścią do wrogów, to wielkie dokonanie. Utwierdzając ich w poczuciu wspólnoty, podsyca tę ich nienawiść, która staje się pod jego wpływem główną siłą napędową i sprawczą kierowanego przezeń obozu politycznego i tworzącego jego zaplecze ruchu społecznego. Od internetowych hejterów, przez kibolskich bandytów, do nacjonalistycznych bojówkarzy, wciągnął w orbitę swojego oddziaływania i wprzągł w realizację swoich celów rozmaite środowiska, upoważniając je do wyładowywania nienawiści przez agresję (wobec KODziarzy, obcych etnicznie i wyznaniowo, nieheteronormatywnych, kosmopolitów, ateistów etc.)."
Janusz A. Majcherek
Autor jest profesorem w Instytucie Filozofii i Socjologii krakowskiego Uniwersytetu Pedagogicznego

Re: cytaty zaczerpnięte z " niezależnych " portali internetowych

da®®io
oto " myśli nieuczesane " :)))
dwóch " wielkich " myślicieli skrajnej prawicy
*Korwin-Mikke: To przez kobiety Trump przegrał wybory

*Macierewicz: Platforma Obywatelska to zdrajcy i targowica
a takich zaburzonych " filozofów "  po tej stronie jest zatrzęsienie, że
aż szkoda to komentować
1234