cytaty zaczerpnięte z " niezależnych " portali internetowych

Re: cytaty zaczerpnięte z " niezależnych " portali internetowych

Sputnik
Jestem skrajnym liberałem 🤗 Coś znalazłem necie co pogodzi wszystkie strony. Wszystkie święta narodowe przenieść na 30 lutego 🤭p

Re: cytaty zaczerpnięte z " niezależnych " portali internetowych

da®®io
czy to juz nie sa oznaki PAŃSTWA WYZNANIOWEGO ? " Grupa funkcjonariuszy Straży Granicznej z
warmińsko-mazurskiego przechodzi szkolenie
korespondencyjne z zakresu etyki z inspiracjami
z Nowego Testamentu. Na zakończenie mają
zdać test wiedzy o Ewangelii św. Mateusza." żródło- gazeta.pl

Re: cytaty zaczerpnięte z " niezależnych " portali internetowych

Komentarz znaleziony na Wykop.pl:

Re: cytaty zaczerpnięte z " niezależnych " portali internetowych

da®®io
hej Marcin, kiedy skończy się schizofreniczny chocholi taniec?
- oto cytat z wiadomo.co
"Ludzie w Polsce powinni zakosztować do końca tego, co
oznacza władza ludzi PiS, po to, by nigdy w przyszłości już
się to nie powtórzyło" - może i to jest racjonalne, ale przede wszystkim przerażajace

Re: cytaty zaczerpnięte z " niezależnych " portali internetowych

Katole mają dobre samopoczucie. Nagrzeszą i grzecznie do spowiedzi - następnie można broić od nowa z czystym kontem.

Re: cytaty zaczerpnięte z " niezależnych " portali internetowych

Kaczyński to typowy sfrustrowany przegryw. Szkoda mi klawiszy na to coś. Ciekawi mnie co innego. Dlaczego 3 drony latają nad jego ruderą na Mickiewicza... Suwerena się boi? 🤔

Re: cytaty zaczerpnięte z " niezależnych " portali internetowych

" Apeluję do rządzących: wróćcie do przestrzegania
praworządności, a konflikt z Unią Europejską sam się
rozwiąże. Ale jeśli spowodujecie, że Polska straci
gigantyczne pieniądze na dalszy rozwój i odbudowę, jeśli
jeszcze do tego wyprowadzicie nas z europejskiego domu,
historia i ludzie wam tego nie wybaczą”. - wyjątek z orędzia Marszałka Senatu Grodzkiego
ps. jedyna moja uwaga to: sama treść idealnie merytoryczna, ale forma przekazu - zbyt mało wyrazista i pozbawiona emocjonalnej temperatury mogącej porazić przeciwników

Re: cytaty zaczerpnięte z " niezależnych " portali internetowych

MaryLou
Nie czepiajmy sie. Nosnosc swietna. Az dlugowlosy marszalkunio wredota wsciekly. Znaczy=uderzyło. I o to chodzi.
1234