cytaty zaczerpnięte z " niezależnych " portali internetowych

Re: cytaty zaczerpnięte z " niezależnych " portali internetowych

da®®io
cytat z Biedronia obrazujący irracjonalą taktykę pis w relacjach z państwami Uni Eu.
" Mam poczucie, że politycy PiS-u siadają na osła w
gumofilcach i z widłami ruszają przeciwko wiatrakom "  -
dodał lider Wiosny

Re: cytaty zaczerpnięte z " niezależnych " portali internetowych

A "Motel Wolska" widziałeś? 🤭 Burdel na kółkach i na to poooszło 2mld!!! /to niest fejk! / https://youtu.be/jsljQfj87YQ

Re: cytaty zaczerpnięte z " niezależnych " portali internetowych

jednak działalność czytanego przeze mnie portalu krytycznego wobec  " dobrej zmiany " wiadomo.co w tej publicystycznej formule dobiegła konca - zamieścili pożegnalny felieton i od miesiąca nic nowego nie publikują - szkoda tego portalu, że się nie utrzymał, bo stanowił glos rozsądku w tej naszej karykaturalnej rzeczywistości
1234