dlatego niepotrzebnie Dario rozwala posty

Ana

dlatego niepotrzebnie Dario rozwala posty

Ana
ten post X - "pt. utwór dla pani Lwicy  naszej Lwiczki, zatytułowany cyt. " długo do niej pisałem " jest bardzo znamienny. Nie pochwalisz się Lwiczko z kim tak długo pisałaś?  haaaaaaa

Re: dlatego niepotrzebnie Dario rozwala posty

Nie interesuj się tak bo kociej mordki dostaniesz.
Ana

Re: dlatego niepotrzebnie Dario rozwala posty

Ana
Spokojna twoja rozczochrana, dobrze że was w końcu ktoś rozszyfrował. A tacy milusi jesteście razem z lw. Szok. I nie udawaj Rat głupszego niż jesteś :))))) Zakłamanie i fałsz, szkoda gadać!

Re: dlatego niepotrzebnie Dario rozwala posty

Radziłbym Ci udać się do psychiatry bo już niedobrze z tobą  Ano czy jak ci tam..Realnie w zyciu nie na FORUM, tu napiszemy duzymi literami , aby twoj umysł nie bładzil ,PIsałem do kobiety Lwicy dosyć długo zanim się nie spotkałem .Była to piękna kobieta , długie włosy , spokojna , dumna , pewna siebie .Oczywiście wreszcie przyszła na spotkanie i była ze mną potem wiele lat . Tyle informacji mam nadzieje , ze ci wystarczy , a do Lwiczki napisałem bo doceniam Lwice jakie są .Post ten niniejszym piszę , aby udowodnić ci jak bardzo zaszkodziło ci forum .To nie moja wina , ze nie jesteś , aż tak błyskotliwa i inteligentna.Teraz niech twoja głowa odpocznie , to nie była twoja obsesja Rat zapewniam cie szczerze. Baj baj

Re: dlatego niepotrzebnie Dario rozwala posty

Lwiczka9
A przy okazji  IXie...ja tez zycze Ci powodzenia w zyciu:) Wszystkiego dobrzego:) dziekuje za mile slowa. twoj znak mnie ciekawi,ale pewnie nie zdradzisz..i bedziesz konsekwntny:)) Milego wieczorka!

Re: dlatego niepotrzebnie Dario rozwala posty

Witaj Lwiczko , znak zodiaku NIEZWYCIĘŻONY - cały czas przeż zycie taka cecha :) przydaje się  , tyle już było róznych sytuacji .Pozdrawiam serdecznie :))
.-5

Re: dlatego niepotrzebnie Dario rozwala posty

.-5
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X

Re: dlatego niepotrzebnie Dario rozwala posty

Jak ja nie lubię pisać do ciebie .Nigdy nie pisze tego co nie wiem na pewno i czego nie mogę udowodnić , ale tego nie potrzebuje . Może ty uwielbiasz niekonczące się rozmowy ja nie , wolę sobie siegnąć po ciekawe informację z internetu, lub wypowiedzieć się na ciekawych wydarzeniach , ale nie tutaj .W życiu zawsze wygrywam stosujac prawde, jesli wy zyjecie w innym zakłamanym świecie to juz  wasz problem .Mógłbym ci opowiedzieć wiele ciekawych rzeczy , które cię męcza  ,lecz mi na tym nie zależy .Myśl sobie co chcesz baj baj
1234