którą papugę wybieracie z głównego obrazka?

którą papugę wybieracie z głównego obrazka?

da®®io
ja tę niebieską - piątą od lewej - bo lubię niebieski kolor:)

Re: którą papugę wybieracie z głównego obrazka?

sokratejska
Niebieski jest ok, ale piąta jest zielona, niebieska 6:)
Moja pierwsza z prawej - zielona:)

Re: którą papugę wybieracie z głównego obrazka?

da®®io
no ok:) ta trzecia papuga coś namieszała - mam mały ekranik- niech będzie 6:) ważne, że  niebieska królewska:)

Re: którą papugę wybieracie z głównego obrazka?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sokratejska
ta Twoja zielona wygląda tak fluoroscencyjnie-ciekawe czy świeci w nocy:)

Re: którą papugę wybieracie z głównego obrazka?

sokratejska
Zielona - szalona;)

Re: którą papugę wybieracie z głównego obrazka?

Ja też bo wszystkie odcienie niebieskiego uwielbiam.......

Re: którą papugę wybieracie z głównego obrazka?

Serenity-2

Re: którą papugę wybieracie z głównego obrazka?

sputnik tablet
Mnie tęskno za moim Papugiem ale musiałem się rozstać ze względu, że za długo sam siedział w klatce. https://youtu.be/E-DwJoiNiCM
Pozdrawiam miłośników Braci Mniejszych 😏

123