mam pewne przypuszczenia ... na temat

odwołania wizyty Trumpa w Polsce do ktorej mial przyjechac tak przy okazji po wizycie w Dani od ktorej chcial odkupic Grenlandię

Re: mam pewne przypuszczenia ... na temat

da®®io
1. nie chciał aby PiS wykorzystał tę wizytę w kampani wyborczej

Re: mam pewne przypuszczenia ... na temat

da®®io
2. poraziła go treść otwartego listu byłych ambasadorów

Re: mam pewne przypuszczenia ... na temat

3. nie był gotowy na spotkanie w Warszawie z nowym Prez. Ukrainy, bo zdawal sobie sprawe, ze musi wybierac pomiedzy Putinem a Zelenskim i to w tym momencie bez konsultacji jego admimistracji z przedstawicielami Kremla nie byloby takie proste

Re: mam pewne przypuszczenia ... na temat

da®®io
4. czeka na uderzenie huraganu " Dorian " na Florydzie i nie może sobie pozwolic na straty wplywow w tym stanie w kontekscie reelekcji

Re: mam pewne przypuszczenia ... na temat

da®®io
i po 5. musiał sobie popykać w golfa w Camp David :))) bo poczul sie zmeczony niedawną wizyta w Paryzu

Re: mam pewne przypuszczenia ... na temat

da®®io
a tak naprawde to dla Amerykanow poczatek II wojny to 07.12.1941 a nie 01.09.1939 bo wtedy USA bylo nastawione izolacjonistycznie do spraw europejskich co osmielilo do agresywnych posuniec Stalina i Hitlera w " porzadkowaniu " swoich stref

Re: mam pewne przypuszczenia ... na temat

Ta sprawa ma drugie dno. Listy Ambasadorów, że w Wolsce jest łamana PRAWORZĄDNOŚĆ. Złośliwi twierdzą, że Czajka to drugi Czarnobyl i Trampek speniał ;)
12