Śmierć wrogom Ojczyzny

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

hiena
Jak mozna wyzszym poziomem...gdy ich poziom jest dno?...jak chcesz...ale krecisz sie tez w kolko jak oni...pisalam juz zeby nie nabijac ich watkow na atlantydzie...ale nie przypuszczalam ze bedziecie popelniac te same bledy tu:/...niech spadaja na ksiezyc!...

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Typowa Grażynka ze wsi
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
O tym że jesteście fizyczne nie musisz mi pisać, to widać , słycać i czuć,  ja mówię o walce na słowa głupolu DD

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Ide poszukac sobie...innej rozrywki a wy sobie tu sleczcie z ta sfrustrowana baba ktora nie Ma gdzie zablysnac...

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Typowa Grażynka ze wsi
Już widzę te twoje rozrywki DD klan, na wspólnej, dlaczego my, dlaczeo wy itd DDDD

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Typowa Grażynka ze wsi
Typowa Grażynka ze wsi napisał/a
Tu się nie ma po czym rozłazić, no chyba, że po bocianim gnieździe DD
A choćby nawet , bociany są i tak zajęte wiec "upatriotycznianie" ich byłoby mało efektywne gdyż nie zwracałyby na ciebie uwagi raczej mimo Twych  planktonowych gabarytów

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

gość
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Śmierć wrogom Ojczyzny

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

da®®io
to co gosciu tutaj uskuteczniłes uwazam za spam i dlatego bedziesz frunął do kosza a poniewaz zalałes forum swoimi bredniami więc uległes zdeletowaniu - nie pojawiaj się tutaj
1 ... 16171819