Śmierć wrogom Ojczyzny

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

da®®io
kukizy wyplynęły na powierzchnie po plecach prez.Komorowskiego-gdyby nie ten ich rokosz to pis bylby zgrają pomylencow nic nie mogacych wprowadzic w zycie, a tak mamy to co mamy

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Typowa Grażynka ze wsi
Stereotypy odpowiadające rzeczywistości ?DD  no i jak się śmiać z głupot, które tu wypisujecie D

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Ryo2
Typowa Grażynka ze wsi napisał/a
Stereotypy odpowiadające rzeczywistości ?DD  no i jak się śmiać z głupot, które tu wypisujecie D
Ach no tak , niektórym planktonom sie wydaje że są wielorybami i wygląda na to że owo przekonanie o własnej "potędze" trafiło i Ciebie

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Hienko...kazdy ma prawo sie pobawic trollami...:))) Wejdz na wyzszy poziom droczenia sie z nimi:))) po co sie spinac? Toz to czysta radosc widziec ich jak nie moga nam dac rady:)))) a mysla ze daja:))) dzis mam wene a jutro moze juz mi sie nie chciec...uuuu...warto to wykorzystac...Nie jestem swieta choc Matke Teresa nie jestem...chociaz odwiedzilam w Albanii jej dom narodzin...

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Typowa Grażynka ze wsi
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Właśnie , że będziemy się bić! D Uważam, że wygram z nim w udowodnieniu oczywistego faktu, że masz IQ pantofelka, chocaż sadzisz się na intelektualistkę DD

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Po co wy ciagniecie ten durny watek?...wczoraj illum dzis ta!...po co sie wkrecacie?
Przeciez oni pisza to samo w kolko!...nie bedzie nic innego juz w ich wydaniu...
To mix rozrywki z estetyką hienko. Przynajmniej nie rozłażą się po całym forum bo trzymamy ich na jednym wątku :D

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Typowa Grażynka ze wsi
:))))Powodzenia! Dostarczyc tone kisielu? Plankton z planktonem ! Tego jeszcze nie bylo! Halloo...alee czy wy liczyc do 200 umiecie??// oj pomoc wam wysle. Stawiam na twoja sieczkarnie ..co sportowa piesc to piesc..niech Ilum drzy w posadach...:))Grazynko masz niepowtarzalna szanse bo hienka cie wczesniej zagryzie a moje pazurki cie rozszarpia w ten jowiszowy  wieczor z pelnia ksiezyca w strzelcu:))) ok...poslucham hienki i..dam ci spokoj...uratowala cie..no no...Ponadto rzeczywiscie nie bede odbierala chleba Atlantydzie...tam sie bijcie o ..Srenity:))) jest o co ////

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Typowa Grażynka ze wsi
Tu się nie ma po czym rozłazić, no chyba, że po bocianim gnieździe DD
1 ... 1516171819